Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Witam, mam pytanie odnośnie konsultacji telefonicznej jako produktu w Shoper. Czy z punktu prawnego i jak i technicznego mogę dodać konsultacje jako produkt w Shoper? Jeśli tak jaka kategoria będzie dla tego odpowiednia? Pozdrawiam
  3. Czy istnieje możliwość włączenia stanu magazynowego dla wybranej kategorii i pozostawienie "otwartej" sprzedaży dla pozostałych? Przykład: plakaty (drukowane na zamówienie, bez magazynu) kalendarze (stan magazynowy)
  4. ale musze stworzyć nowy produkt, czy moge pod jednym produktem miec główny i próbkę? Marek
  5. Last week
  6. Sorki za odkopanie tematu, chciałem się dowiedzieć czy jest sposób na rozwiązanie promocji przy dwóch cenach. Dla klienta hurtowego mam osobną cenę a chciałbym wprowadzić promocję dla klienta detalicznego. Niestety jeśli cenę promocyjną przy pozycji ceny hurtowej zostawię pustą to wyświetla się w sklepie w zły sposób. Wtedy klient widzi przekreśloną swoją cenę i obok dokładnie tą samą. Czy jest szansa, żeby coś z tym zrobić?
  7. Najlepsze opakowania znalazłam tutaj https://www.smartpack.com.pl/, pod względem jakości i wyglądu. Dzięki opcji personalizacji mogą wyglądać naprawdę wyjątkowo. Od niedawna mają w ofercie czarne pudełka barwione w masie, polecam, wyglądają luksusowo.
  8. JacekLodz

    Zaufane opinie

    Cześć jest własna integracja która pozwala na konfigurację zaufanych opinii ceneo. Można ustawić liczbę dni do wysłania ankiety. Ale jak zrobić ten parametr dynamiczny? Chcę by ceneo wysyłało ankietę dokładnie po tylu dniach ile wynosi termin realizacji zamówienia. Wstawianie tej wartości na sztywno powoduje że klienci wystawiają negatywna opinię że nie ma towaru (mimo że termin realizacji nie jest przekroczony). Pomysły?
  9. Piszę tutaj bo w BOK dostaje wymijające odpowiedzi. Dlaczego shoper.pl stosuje raz przekierowania 307, a raz 301 bez konkretnych powodów? Dla sklepu z zainstalowanym SSL i opcją bez www.: - http://domena.pl -> przekierowanie 307 -> https://domena.pl - http://www.domena -> przekierowanie 301 -> https://domena.pl - https://www.domena.pl -> przekierowanie 301 -> https://domena.pl Dlaczego shoper uważa, że pierwsze przekierowanie jest tymczasowe, a pozostałe nie? Przecież w w/w nie ma ani jednego tymczasowego przekierowania, nie rozumiecie idei przekierowania 307 i na dodatek zbywacie mailami. Burdel zrobiliście i odbija się to na SEO sklepów.
  10. Cześć, Czy jest sposób na to, żeby wymusić rozdzielenie zamówienia na dwa osobne? Mam na myśli komunikat w stylu (ten produkt nie może być dodany do tego zamówienia itp.) Przykład: plakaty (wysyłane w tubie) kalendarz (wysyłane na płasko. Te towary są "niekompatybilne", więc muszą być wysyłane oddzielnie.
  11. cath

    API metoda BULK

    Forum raczej nie jest miejscem na zgłaszanie błędów, pisałeś na ich bok?
  12. Czy są tu w ogóle ludzie z shopera? Czy tylko sobie można pisać w nicość? Podaję Wam na tacy błąd a Wy ani słowa komentarza? Metoda Bulk nie działa dla aktualizacji produktu z przekazanym polem special_offers (jeśli produktów jest więcej niż 1). Sprawdził ktoś z Was ten przypadek???
  13. Potrzebuję zrobić w szablonie link do strony bloga. Czy ktoś może wie jaka jest wartość dla zmiennej route i ewentualnie jak pobrać tłumaczenie nazwy strony "Blog".
  14. No dokładnie. z gabarytami jest łatwiej. ------------- Tutaj znajdziesz https://sklep.salon-tina.pl/produkt/creme-derma-liss-krem-zmniejszajacy-zmarszczki-i-rozszerzone-pory/ - krem na zmarszczki, który działa natychmiastowo!
  15. Oczywiście, że korzystam... Najczęściej oznaczam Pasy PCV i fajne wyniki są dzięki temu.
  16. Dobrze by było dodać opcję potwierdzania weryfikacji zmiany adresu email. Teraz jest tak, że klient może się zarejestrować i musi potwierdzić adres email, czyli musi być jego właścicielem i kliknąć link weryfikacyjny we wiadomości. Ale jak zmieni email po zalogowaniu to nie musi nic potwierdzać. Czyli w sumie może ustawić dowolny adres email, także taki, którego nie jest właścicielem. Jeśli zrobi literówkę w adresie, to po wylogowaniu już się nie zaloguje, utraci konto. Dobrze by było weryfikować nowy adres email identycznie jak ten podawany przy zakładaniu konta. Brak jest też powiadomienia wysyłanego na stary adres email, że nastąpiła zmiana adresu email konta. To może być pomocne żeby klient wiedział, że coś się dzieje na jego koncie.
  17. Przydała by się możliwość ustalania grupy produktów, które klient może kupić po obniżonej cenie osiągając pewien próg zakupowy w koszyku. Mam na myśli to aby klient jeśli zrobi zakupy za np. 300zl mógł z określonej puli np. 10 produktów wybrać jeden który mógłby kupić np. za 1zl lub dostać dodatkowy rabat, w innym przypadku taka opcja by się nie pojawiała. W tym momencie nie widzę takiej możliwości.
  18. Od kliku tygodni staram się zoptymalizować swój sklep. Jednak widzę, że moje wysiłki nie są widoczne w audytach online (seoptimer.com i inne). Słowa kluczowe mimo, że stanowią zawsze część tytułu (uzupełnionego dla produktów w zakładce "Pozycjonowanie" na karcie produktu) nie są widoczne. Analogicznie sprawa ma się z treścią opisów i nagłówkami, które nie są widoczne w audytach, a są zawarte w tekście. W jaki sposób mogę uwidocznić swój sklep? Co robię nieprawidłowo? Czego nie rozumiem? Będę wdzięczna za wszystkie rady. Wszystkie tutoriale i instrukcje shopera już analizowałam pod tym kątem i nie znalazłam tam takich informacji.
  19. Od kliku tygodni staram się zoptymalizować swój sklep. Jednak widzę, że moje wysiłki nie są widoczne w audytach online (seoptimer.com i inne). Słowa kluczowe mimo, że stanowią zawsze część tytułu (uzupełnionego dla produktów w zakładce "Pozycjonowanie" na karcie produktu) nie są widoczne. Analogicznie sprawa ma się z treścią opisów i nagłówkami, które nie są widoczne w audytach, a są zawarte w tekście. W jaki sposób mogę uwidocznić swój sklep? Co robię nieprawidłowo? Czego nie rozumiem? Będę wdzięczna za wszystkie rady. Wszystkie tutoriale i instrukcje shopera już analizowałam pod tym kątem i nie znalazłam tam takich informacji.
  20. najprościej to dodać nowy gabaryt, zobacz tu: https://www.shoper.pl/help/artykul/gabaryty-produktow/
  21. Earlier
  22. Gdzie znaleźć dokumentację zmiennych używanych w szablonach. W szablonie tableofproducts.tpl używana jest np. zmienna $product, ale nigdzie nie ma dokumentacji do tego obiektu. Ma on np. pole $product->defaultCategory, które nigdzie nie jest opisane.
  23. W jaki sposób pobrać atrybuty w szablonie widoku listy produktów tableofproducts.tpl Jak pobrać zmienną {$attrs} produktu w pętli foreach na liście produktów.
  24. Witam posiadam sklep na licencji samodzielnej od piątku (20.11.2020) mam problem z wydrukowaniem nalepki adresowej dla utworzonej przesyłki w Poczcie Polskiej w ramach integracji z E-nadawca. Po kliknięciu "Wydrukuj - nalepka adresowa" dla przesyłki pojawia się biała strona i pojawia się błąd w logach (a powinna zostać pobrana etykieta adresowa) W logach widnieje poniższy błąd: 2020-11-23T09:13:44+01:00 ERR (3): PocztaPolska_Exception: Numer nadania koliduje z pulą numerów zastrzeżonych dla systemu Elektroniczny Nadawca 00359007738428360520 in /***/***/public_html/plugins/plugins/PocztaPolska/Models/PocztaPolska/Integration.php:1124 Stack trace: #0 /***/***/public_html/plugins/plugins/PocztaPolska/Models/PocztaPolska/Integration.php(288): PocztaPolska_Integration->_checkErrors(Object(stdClass)) #1 /***/***/public_html/plugins/shippings/pocztaPolska/shipping.php(122): PocztaPolska_Integration->addShipment(Object(PocztaPolska_Shipment_Business)) #2 /***/***/public_html/plugins/shippings/pocztaPolska/shipping.php(34): Shipping_PocztaPolska->getLabelFromBuffer() #3 /***/***/public_html/application/modules/admin/controllers/ParcelsController.php(197): Shipping_PocztaPolska->printParcelDocument('pocztaPolska_ad...') #4 /***/***/public_html/libraries/Zend/Controller/Action.php(516): Admin_ParcelsController->printAction() #5 /***/***/public_html/libraries/Zend/Controller/Dispatcher/Standard.php(308): Zend_Controller_Action->dispatch('printAction') #6 /***/***/public_html/libraries/Zend/Controller/Front.php(954): Zend_Controller_Dispatcher_Standard->dispatch(Object(Zend_Controller_Request_Http), Object(Zend_Controller_Response_Http)) #7 /***/***/public_html/application/core/System/Bootstrap.php(891): Zend_Controller_Front->dispatch() #8 /***/***/public_html/application/core/InitBoot.php(266): System_Bootstrap->dispatchController() #9 /***/***/public_html/index.php(51): require('/***/***/publ...') #10 {main} Po stronie poczty na ten moment nic nie wiedzą o problemach z e-nadawcą czy ktoś się spotkał z podobnym problemem? bardzo proszę o pomoc
  25. To zamówienia połączone, powinieneś mieć info w podglądzie.
  26. Hej Czy zauważyliście u siebie brakujące nr zamówień które importowane są z Allegro?
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.