Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Nam też bardzo pomogłaby taka aplikacja. Mamy bardzo szeroką ofertę a klienci często zamawiają więcej pozycji (rozmiarów) z danego typu produktu. https://sklep.metalmedia.pl
  3. Czy ta funkcjonalność jest już dodana? Nie mogę jej nigdzie znaleźć, a wydaje się to standardem, więc nie biorę pod uwagę opcji: 5 lat od zgłoszenia propozycji funkcjonalności nadal nie ma.
  4. Witam, proszę o wskazówkę jak mam zrobić, aby np przy wejściu na dres np zielony, obok wyświetlałyby się dwa pozostałe kolory tego samego dresu ( niebieski, czerwony), nie chodzi mi tutaj o produkt powiązany, który zrobiony wyświetla się na dole. Proszę o wskazówki jak to zrobić.
  5. Cath! Wielkie dzięki za pomoc. Udało się! Dzięki!
  6. Shoper ma instrukcję w pomocy, dość dokładna https://www.shoper.pl/help/artykul/mapa-witryny-sitemap-nowe-menu-search-console/
  7. Kolejne szkolenia już w przyszłym tygodniu! Mamy dla Was dwa tematy: 1. Facebook – jak profesjonalnie wystartować? cz. II Po warsztatach dotyczących konfiguracji konta firmowego, piksela i katalogu pora na Menedżera Reklam. Ze szkolenia dowiesz się: jakie przewagi ma Menedżer Reklam nad przyciskiem Promuj post, kiedy stosować poszczególne cele reklamowe, jakie opcje udostępnia zestaw reklam, jakie kreacje reklamowe mogą być ważne w e-commerce, poznasz praktyczne wskazówki związane z ustawianiem reklamy na Facebooku. Warsztaty potrwają półtorej godziny. Poprowadzi je Dominik Cisoń 🗓️ Szkolenie w dniu: Środa, 13 listopada o godz. 10:00 <-- pod datą link do strony, na której zapiszesz się na to szkolenie! 2. Meta tagi, czyli jak dobrze pokazać się w wyszukiwarce Zapraszamy na warsztat związany z popularnym tematem SEO. Podczas szkolenia dowiesz się takich rzeczy jak: czym jest tajemnicza zakładka Pozycjonowanie w sklepie Shoper czym są meta tagi, czyli jak się dobrze pokazać w Google, co powinny zawierać dobre meta tagi i jak je wprowadzić, czym są przyjazne URL-e i jak z nich korzystać. Warsztaty potrwają półtorej godziny. Poprowadzi je Piotr Paciorek 🗓️Kiedy? Czwartek, 14 listopada o godz. 10:00 <-- pod datą link do strony, na której zapiszesz się na to szkolenie!
  8. Witam, Chciałem połączyć swoją stronę z "Google Search Console" i jedną opcją weryfikacji jest poprzez "Google Analytics", które mam aktualnie podłączone do mojej strony, ale weryfikacja nie chce przejść pomyślnie ponieważ strona nie zawiera kodu analytics.js lub gtag.js - w którym miejscu przy elemencie <HEAD> [[którego i tak nie widzę nigdzie]] mam wkleić dany kod (Własny styl CSS /// Własny skrypt JS)??? Może jakaś inna opcja weryfikacji byłaby łatwiejsza ponieważ jest parę innych opcji? Można liczyć jakby co na wsparcie shoper'a w tej kwestii? Dzięki i pozdrawiam!
  9. Czy klient może być przypisany do więcej niż jednej grupy klientów? Jeśli tak, to jak taką operację wykonać? Zakładam, że jest to możliwe, skoro w funkcji frontAPI.getUser() dostajemy w strukturze danych atrybut groups: array, czyli tablicę grup.
  10. Ostrzeżeń oczywiście jest więcej, ale podane wyżej są krytyczne. Przez takie rzeczy sklepy na shoperze mają niższe pozycje w google. Czy ktoś w ogóle analizuje sklep po kątem narzędzi za pomocą których google obniża lub podwyższa pozycję w rankingu danej strony? SEO w tej branży pełni kluczową rolę. Zakładam, że model sprzedaży Saas powinien gwarantować bieżące aktualizacje, szczególnie te krytyczne. Czy są monitorowane i na bieżąco poprawiane? Przy sprawdzeniu domyślnych szablonów shopera w Lighthouse google, dostajemy m.in. takie błędy: Rozwiązanie: https://developers.google.com/web/tools/lighthouse/audits/passive-event-listeners?utm_source=lighthouse&utm_medium=devtools Żeby było ciekawiej, błąd występuje w stopce, która jest dołączana do każdego sklepu i obniża wynik wszystkich sklepów w BestPractices Rozwiązanie tutaj: https://developers.google.com/web/updates/2016/02/font-display?utm_source=lighthouse&utm_medium=devtools Prawdopodobnie tylko wystarczy wybrać metodę fallback. Dotyczy to wszystkich fontów hostowanych na serwerach shopera. Accessibility / high
  11. Gdyby nie ten post, nie miałbym świadomości że tak to działa. Przecież to krytyczne niedopatrzenie przyczyniające się do realnego zmniejszenia sprzedaży. Po co robić kampanie remarketingowe na porzucone koszyki, jeżeli koszyk przepada w tak prosty sposób? Dzisiaj praktycznie każdy potencjalny klient korzysta ze zmiennego IP. Kiedy to zostanie poprawione?
  12. Earlier
  13. Powiedzmy ze znaleźliśmy pewien półśrodek i na chwilę obecną go wdrożymy. Jednak nie zamyka to rozwiązania kompleksowego od Waszej strony
  14. Można to ograć jedynie poprzez js - widzę w naszym systemie Twoje zgłoszenie w tej sprawie, więc rozumiem, że sprawa wgrania skryptu jest już w toku.
  15. Bez wglądu w plik bardzo trudno ocenić, w czym jest problem. Prześlij proszę csv do DOK, aby nasz specjalista rzucił na niego okiem.
  16. Nie ma opcji wykluczania kategorii z menu, ale powinno się udać ukryć ją poprzez własny css. W tym celu skontaktuj się z naszym DOK w sprawie wyceny takiej modyfikacji.
  17. Trochę stary post ale dokładnie z tym samym się zmagałem :). Akurat tutaj obsługa Shoper była bardzo pomocna - co prawda nie dostałem informacji jak mogę sprawdzić jakie mam dostępne atrybuty i metody w zmiennej $product, ale o tym jak dobrać się do EANu jak najbardziej $product->defaultStock->stock->ean a w szablonie wrzucasz: {$product->defaultStock->stock->ean|escape}
  18. Witam, mam problem z integracją produktów przez plik csv. Według producenta inni nie mają z tym problemu i na waszej platformie wszystko działa. Ja niestety próbowałem już chyba wszystkiego, ale problem nie zniknął. Przy próbie zaciągnięcia produktów nie pojawia się żadna informacja, żaden błąd.
  19. Czy da się wyłączyć automatyczne poprawianie składni HTML przy edycji treści wiadomości e-mail/html? Czy da się usunąć znaczniki HTML z payment_notify?
  20. Dzień dobry. Mam mały problem. Dodałem nową kategorię główną. Z automatu pojawiło się jedynie w menu rozwijanym wersji mobilnej. Zależy mi aby nie było dostępne z żadnego menu. Gdzie i w jaki sposób mogę wykluczyć kategorię (najlepiej po ID) tak aby menu je pomijało? Z góry dzięki za pomoc ☺️
  21. Mamy wbudowany feed Ceneo w panelu administracyjnym , dostępny dla każdego bezpłatnie (zakładka Konfiguracja --> Integracje --> Porównywarki cen) Aplikacja Mamezi daje o wiele więcej możliwości konfiguracyjnych. Możesz: ustawić aby wybrane magazynowe warianty stały się osobnymi produktami w pliku dokonać mapowania wymaganych atrybutów Możesz również skonfigurować, które produkty mają się znaleźć w pliku, ze względu na: producentów kategorie cenę stan magazynowy priorytet a także wykluczyć bądź uwzględnić produkty: z ceną promocyjną będące nowościami będące bestsellerami będące zestawami Poza stosowaniem powyższych filtrów możesz ręcznie wybrać produkty, które mają być uwzględnione lub wykluczone, za pomocą masowych akcji. To wszystko w cenie 15 zł/miesiąc (około 0,50 zł dziennie, zależnie od ilości dni w danym miesiącu).
  22. Swoją drogą ma ktoś jakieś poboczne rozwiązanie jak można tymczasowo ukryć źródło refferal zanim shoper wdroży to z pozoru proste rozwiązanie za 2 lata?
  23. Opcja zakupu z logowaniem przez facebooka powinna wykluczać źródło refferal jako facebook lub logowanie powinno odbywać się w nowym oknie, żeby nie przekazywać źródła refferal z facebooka.
  24. W jaki sposób można ustawić tytuł strony "promotions" (Promocje)? Jesteśmy w stanie ustawić niemal wszystkie tytuły w panelu, ale akurat nie tytuł tej strony. Albo czegoś nie widzę?
  25. @Joanna Worona W związku z wycofaniem Ceneo Rozszerzony XML mam pytanie: Jakie jeszcze funkcje sklepu shoper planujecie przenieść do płatnych dodatków?
  26. Wygląda na to, że z Twoją domeną oraz DNS wszystko jest w jak najlepszym porządku - świeżo zarejestrowana domena nie działa od razu, jest aktywna dopiero po upływie 24 godzin, przypuszczam, że to właśnie wzbudziło Twój niepokój.
  27. Niestety nie mamy takiej opcji, jak wykluczanie producentów z wyszukiwarki. Można włączyć lub wyłączyć wyszukiwanie w nazwach producentów, ale działa to globalnie:
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.