Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Witam, Jak ściągnąć listę zamówień, w których dokonano jakichkolwiek zmian od zadanej daty? Jest taka możliwość? m.
  3. Błąd dotyczy nr telefonu nadawcy, nie klienta. Nr telefonu musi być wpisany bez przerw, jednym ciągiem 9 cyfr, bez prefixu +48.
  4. Przede wszystkim zamówienie musi być opłacone - czy przed wysłaniem wiadomości z linkiem zamówienie było oznaczone jako opłacone?
  5. Czy możesz podać adres sklepu? Edit: a jednak namierzyłam sklep Przejdź do zakładki Styl graficzny&nawigacja -> Nagłówek i stopka -> Nagłówek Następnie kliknij "dodaj link" i wybierz z listy kategorię "Święta":
  6. Dziękuję za sugestię. Wprowadzenie zmian w aplikacji zależy od tego, czy autor tej integracji podejmie się przebudowy - przekażę im Twoje uwagi.
  7. Last week
  8. Dzień dobry, Dodałam nową kategorię do swojego sklepu "Święta" jednak na stronie głównej nie jest widoczna mimo, że jest aktywowana. Widoczna jest tylko w bocznym panelu spisu kategorii po lewej stronie gdy wejdzie się już na inną kategorię. Proszę o pomoc Dziękuję i pozdrawiam
  9. Witam Mam ten sam problem, z tym że u mnie od początku nie działa wysyłka impost z platformy shoper. Może jakieś rozwiązanie?
  10. A czy mogę prosić o informację ile osób się zajmuje tym tematem? Bo ponoć 4 osoby w InPost obsługują zgłoszenia od dziesiątek tysięcy klientów Shopera
  11. Wyłączanie produktu nie jest dobrym pomysłem, ale fajnie by było gdyby produkty o stanie zerowym automatycznie dostawały priorytet 0, dzięki czemu spadną na ostatnią stronę, gdzie nie będą razić klientów.
  12. Witam serdecznie, Piszę ten post, ponieważ PTAK jest moim dostawcą i korzystam z Waszej platformy do swojego sklepu internetowego. Przyznam szczerze, że nakładka dodająca integrację z hurtownią PTAK jest bardzo ograniczona i zrobiona po najmniejszej linii oporu, nie daje zupełnie mi pola do konfiguracji tego co chcę pokazywać w swojej ofercie. Załóżmy, że zrobiłem mapowanie sukienek i zostało pobranych wszystkich 2000 sukienek z bazy PTAK i chciałbym pokazać jedynie 10 sukienek i tutaj robi się już problem, ponieważ: 1. Muszę teraz wszystkie 1990 sukienek zaznaczać i "wyłączyć" ich widoczność, co się robi uciążliwe. 2. W momencie kiedy została wykonana automatyczna aktualizacja, do mojej bazy produktów trafiają nowe produkty PTAKA czy tego chcę czy nie, ponieważ nie mam nawet opcji, która by powodowała, że wszystkie nowe produkty, które są importowane zostają automatycznie wyłączone w mojej bazie. To jest chyba najgorsza rzecz w tej integracji, ponieważ muszę cały czas monitorować czy integracja nie pobrała automatycznie kilkaset lub kilka tysięcy nowych produktów bez mojej wiedzy i nie wcisnęła mi ich na siłę do mojej oferty, bez pytania mnie o zdanie. Rozwiązanie problemu: proszę dodać checkbox w ustawieniach integracji "Automatycznie wyłączaj widoczność nowo zaimportowanych produktów", lub coś na tej zasadzie. Liczyłem, że wszystko będzie działać tak jak trzeba i mam nadzieję, że rozwiążecie szybko Państwo ten problem, bo przyznam, że bardzo utrudnia mi to prowadzenie swojego biznesu. 3. Produkty z hurtowni importują się jako warianty, na stronie mojego sklepu nie ma jednego produktu, który zawiera wszystkie możliwe rozmiary tylko jeden produkt to jeden wariant - to też jest bardzo dziwne i uważam, że jest to do poprawy. Bardzo bym prosił o wdrożenie propozycji zmiany przynajmniej z drugiego punktu, nie chciałbym teraz przenosić swojego sklepu na inną platformę i myślę, że Państwo też by tego nie chcieli Z góry dziękuję za odpowiedź
  13. Jako przedstawiciel z ramienia firmy InPost pragnę zapewnić, że wszystkie zgłoszenia spływające z platformy Shoper w temacie nowej integracji i przesyłania tokenów, są na bieżąco i zgodnie z procesem obsługiwane. Jeżeli potrzebujecie Państwo wsparcia w kwestii uzyskania dostępów do nowej integracji prosimy o kontakt pod adresem mailowym wsparciehandlowe@inpost.pl. Pozdrawiamy, Zespół InPost Jako przedstawiciel z ramienia firmy InPost pragnę zapewnić, że wszystkie zgłoszenia spływające z platformy Shoper w temacie nowej integracji i przesyłania tokenów, są na bieżąco i zgodnie z procesem obsługiwane. Jeżeli potrzebują Państwo wsparcia w kwestii uzyskania dostępów do nowej integracji prosimy o kontakt pod adres mailowy wsparciehandlowe@inpost.pl. Pozdrawiamy, InPost
  14. Earlier
  15. Produkt elektroniczny. Po realizacji płatności sklep wysyła wiadomość e-mail z linkiem do pobrania pliku, jednak link w e-mailu nie działa. Po kliknięciu następuje przekierowanie na stronę główną sklepu. Po zalogowaniu w panelu klienta nie ma żadnych linków umożliwiających pobranie opłaconych plików. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną i jak to naprawić?
  16. Jeżeli kogoś to zainteresuje - rozmawiałem dzisiaj z przedstawicielem InPost w sprawie nowej integracji Shopera oraz wymaganych tokenów. Ponoć pracownicy DreamCommerce/Shoper wrzucili InPostowi paczkę kilkudziesięciu tysięcy klientów do wygenerowania tokenów i pracownicy InPost mają przykaz aby wszelkie zgłoszenia od klientów platformy Shoper ignorować - bo firma nie ma mocy przerobowych żeby się tym zająć i wewnętrzny bałagan w firmie Dreamcommerce i ich pomysły nie są problemami InPostu. Tak więc zarządowi i pracownikom DreamCommerce gratuluję oraz życzę Wesołych Świąt i pełnego atrakcji nowego roku 2020.
  17. Niestety w ustawieniach nie mam możliwości zmiany numeru telefonu - jest token, jest ID, niestety nie ma nigdzie numeru telefonu. Ale jakim cudem niektóre paczki paczkomatowe, by przechodziły, a inne nie?
  18. Dzień dobry, Jak zainstalować moduł Google zbierający opinie o produktach? Dodam, że mam działające opinie konsumencie Google (jest to gotowa integracja Shoper) jednak ten zbiera ogólne opinie o sklepie, a nie o konkretnych produktach. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Filip
  19. W komunikacie masz błąd z numerem wysyłającego, czyli Twoim. Sprawdź czy podałaś dobry telefon w ustawieniach.
  20. Dzień dobry, ostatnio sporo słyszy się o BDO i obowiązku rejestracji firm wprowadzających produkt w opakowaniach. Każdy sklep internetowy pakuje towar do wysyłki w jakieś opakowanie, czy zatem podlega obowiązkowi rejestracji? Czytam ustawę i przepisy te są dla mnie tak niejasne, że nie wiem czy działalność polegająca na wytwarzaniu rękodzieła klasyfikuje podmiot jako wprowadzający produkt w opakowaniach. Działalność polega na wykonywaniu biżuterii i sprzedaży w internecie. Półprodukty zamawiane są w innym sklepie internetowym (z Polski), potem wykonywana jest z nich biżuteria. Biżuteria do wysyłki jest pakowana w kartonowe pudełeczka, zakupione w innym sklepie internetowym. Czy jest to wprowadzanie produktu w opakowaniu? Opakowanie nie jest integralną częścią biżuterii jak np. szampon w butelce, czy mleko w kartonie, a opakowania zakupione w innym sklepie są już wprowadzone na polski rynek przez tamtą firmę. Bedą wdzięczna za pomoc Pozdrawiam
  21. Od momentu zmiany Api Inpost na nowe mam cyklicznie problem z paczkomatami - wywala mi błąd jak na Screenie - jak już zdążyłam zauważyć, gdy klient nie wpisze w formularzu +48 przed numerem telefonu, to będzie się pojawiał błąd. Żeby było zabawniej, edytowanie numeru Klienta i dodanie +48 przed numerem nic nie zmienia. Paczkę muszę wtedy realizować bezpośrednio z panelu Paczkomatów i nie ma wtedy najmniejszego problemu. Co się stało i dlaczego nie działa? Obstawiam Shopera, ponieważ menadżer Paczkomatów działa bez problemu.
  22. @eryk172 www.sklepdomini.pl Z góry dziękuję za pomoc
  23. Polecam najprostsze rozwiązanie, dać możliwość ustawienia ceny dostawy przy każdym produkcie. Do tego hurtowa zmiana kosztu i możliwość wyłączenia np. pobrania lub innej płatności dla danego produktu. I już nikt nigdy nie będzie zgłaszał problemów z tą funkcją bo każdy będzie mógł ustawić odpowiedni koszt dla danego produktu. To rozwiązanie działa świetnie w innych sklepach.
  24. Promocja zadziała również na warianty jeśli ich ceny ustalisz w formie +/- XX zł, nie na sztywno. https://www.shoper.pl/help/artykul/ceny-promocyjne-w-wariantach/
  25. Dzień dobry. Chciałbym publicznie zapytać o jedną rzecz - Shoper w styczniu 2020 (taką informację dostałem w BOK) wyłącza starą integrację z InPost i wymusza użycie "Shoper Inpost", przy czym konieczne jest podpisanie umowy z InPost aby dostać token - nawet jeżeli paczki nadaje się przez brokera (np. furgonetkę). Czyli dajecie niewiele więcej ponad miesiąc - w szczycie sezonu zakupowego i w momencie gdy wchodzą nowe przepisy środowiskowe i podatkowe, które trzeba ogarnąc - w imię czego? Dodatkowej prowizji, którą skasujecie od inpostu za "polecenie" nowych klientów? Od zawsze mieliście parszywe wsparcie i w dupie swoich klientów, ale to już jest przegięcie. Nawet oficjalne wtyczki InPost do innych sklepów internetowych tego nie wymagają.
  26. eryk172

    Czcionka nagłówka

    Dodaj font-size: xxPX do odpowiedniej sekcji CSS Chodzi o menu nawigacyjne tak?
  27. Proszę podaj link do sklepu, wrzucę kod do wklejenia w edycji CSS
  28. STYL GRAFICZNY & NAWIGACJA-> Nagłówek i stopka -> Nagłówek Tam budujesz menu ( pisane z pamięci)
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.