Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Witam, jak mogę zmienić ilość wyświetlanych obrazków w mini galerii w menu produktu ? Chodzi mi o galerie w klasie innersmallgallery/r--l-flex r--l-flex-wrap with-nav . Widzę ze obrazki do galerii ładują się w klasie r--l-flex r--l-flex-vcenter wtedy obrazek jest wyświetlany oraz dodaniem do klasy none żeby nie wyświetlać obrazka. Problem polega na tym ze tylko jeden obrazek laduje sie a reszta jest w klasie none i nie widać tych obrazków. Gdzie można ustawić ile obrazków powinno sie załadować do wyświetlenia ? Na stronie https://developers.shoper.pl/theme-development/js/imageslider znalazłem kod który wydaje się manipulować tą klasa mini galerii. A sama galeria jest tworzona w scripts/product/gallery.tpl . Dołączam obrazki obecnego stanu i stanu jaki próbuje uzyskać. Jeśli ktoś miał styczność lub ma jakieś pomysły jak to rozwiązać z góry dziękuje za wszelkie sugestie i porady.
  4. Last week
  5. Za dużo się dzieje na głównej, nic nie widać: - rusza się slider, produkt dnia i nowości, - info o ratach i płatnościach bym przeniosła na stronę o płatnościach - kategorie obrazkowe powinny być wyśrodkowane, skoro nie zajmują całej strony, - usunęłabym lewą kolumnę, żeby produkty zajęły więcej miejsca (w końcu o nie chodzi ;)) - dodaj więcej produktów na główną (polecane), bo dwa wyglądają smutno Na karcie produktu usuń przynajmniej jedną kolumnę, bo opis w ogóle nie jest widoczny i znowu za dużo się dzieje. To tak na pierwszy rzut oka P.S. Fajne logo!
  6. Dani

    Integracja z InPost

    Witam, jak skonfigurować integrację sklepu z paczkomatami ? zarejestrowałem się w InPost, otrzymałem ID organizacji oraz link do aktywacji tokena- no właśnie tylko jak go aktywować ? na infolinii InPost nie wiedzą, na infolinii Shoper twierdzą, że to sprawa InPostu. Pisałem mail na integracja@inpost.pl ale z automatu odpisują tylko z linkiem do aktywacji tokena. Mógłby ktoś pomóc w tym temacie ? z góry dzięki !
  7. Zapraszam do sklepu, wszelkie sugestie co zmienić, co poprawić zachecam zostawiać tutaj, wysyłać na email lukass2tv@gmail.com lub napisać na fb facebook.com/Stylowakomnata
  8. dobre pytanie , przydatna funkcjonalność
  9. Witam, czy jest możliwość aby przy produktach z ustawionym stanem magazynowym 'dostępny na zamówienie' i wyłączoną możliwością kupowania z automatu sklep dodawał button 'sprawdź dostępność' (identyczny jak 'dodaj do koszyka')? Wyłączyłem możliwość zakupu przy tym stanie ponieważ nie chcę dopuścić do sytuacji że klient złoży zamówienie a danego towaru nie będzie już w hurtowni.
  10. Był kiedyś taki dodatek ale pozmienialiście coś i już nie działa. Bardzo przydatna rzecz do zwiększenia sprzedaży. Wydaje się banalnie prosty w realizacji (i raczej jest). Oddzielna strona bestsellerów po prostu z możliwością ustawienie ilości pozycji. Bestseller oznaczony poprzez label "besteseller". Resztę mechanizmu już macie. Proszę o to już z rok ale bez odzewu. Patrząc po forum widać, że nie jestem sam, Btw. taka rada dla decyzyjnych w Shoperze. Zacznijcie słuchać ludzi i wprowadzać rozwiązania dające realne efekty, fajne dla klientów. Patrząc na changelog i to na czym się skupiacie imo jest momentami tak niepotrzebne... programy lojalnościowe, jakieś głupoty, a podstawowe rzeczy leżą. Macie tu mnóstwo pomysłów na które ludzie, którzy realnie pracują w ecommerce czekają i wiedzą co mówią bo codziennie ogarniają swój sklep. A u Was chyba macie strasznie dużo teoretyków, którzy nie wiedzą gdzie są priorytety. Taka szpilka dla Was. Macie oczywiście też sporo plusów ale potencjał dużo większy niż to co dajecie. Pozdrawiam
  11. Dla linków na Facebooku kierujących do produktów pobierane jest zdjęcie produktu z galerii. Dla pozostałych linków, do stron informacyjnych czy kategorii, stron producentów itd. wybierana jest jedna wspólna grafika. Można zdefiniować przy pomocy parametru og:image dowolną wybrana grafikę zamieszczoną na koncie FTP w obrębie sklepu. Poniżej podaję link do artykułu dotyczącego tworzenia meta tagów zawierających parametr og:image https://x-coding.pl/blog/developers/meta-tagi-open-graph-dla-facebooka/ Przygotowany znacznik należy wkleić w panelu sklepu w zakładce Konfiguracja > Integracje > Integracje własne > Nagłówek stron - <head> Druga opcja to zweryfikowanie domeny sklepu na Facebook, wtedy FB pozwala podmienić zdjęcie w poście z linkiem. Poniżej artykuł pomocy jak zweryfikować domenę: https://uniwersytet.shoper.pl/social-media/jak-zweryfikowac-domene-na-facebooku/
  12. Witam Chciałabym utworzyć kod rabatowy dla wszystkich klientów, także niezarejestrowanych o przykładowej wielkości 15%. Jednocześnie posiadam grupę klientów, która ustawiony ma próg cenowy jako hurtowy 1 (także w wysokości 15% od cen zwykłych) i chciałabym wyłączyć tą grupę z możliwości skorzystania z kodu. Obecnie po wpisaniu kodu przez tą grupę klientów rabat nalicza się nie od ceny sugerowanej a on ceny hurtowej 1 Przestawienie cen w danej grupie z hurtowej 1 na podstawową jest ostatecznością.
  13. Oprogramowanie od zawsze miało systemowe URL - w zakładce "pozycjonowanie" można było ręcznie ustawić przyjazne URL. Aplikacja jest opcjonalna i stanowi pewnego rodzaju ułatwienie, gdyż dodaje je masowo.
  14. @luk-dar ale wiesz, że tematem posta nie była templatka sklepów, tylko forum? 🤣
  15. Witam, jest jakaś możliwość zmiany miniatury, która wyświetla się podczas linkowania naszej strony na FB lub Messengerze? Próbowałem w Konfiguracja -> Marketing -> Pozycjonowanie ale nie udaje się. Przy linkowaniu wyświetla kod HTML. Pozdrawiam i dzięki.
  16. Witam, orientuje się ktoś z Was ile należy czekać na naprawę błędu "Missing Order Data", który uniemożliwia rejestrację oraz zakup i wejście w profil zarejestrowanym użytkownikom? Problem występuje na PC, w przypadku smartfonów wszystko jest ok. Czekam 10 dni od zgłoszenia i dalej nic a problem priorytetowy. Dzięki, pozdrawiam.
  17. Witam Zgadzam się z moim przedmówcą i mogę potwierdzić że jest to celowe działanie na niekorzyść klienta, zakupiłem sklep kilka lat temu i wtedy te linki były przyjazne i nagle po jakiejś naradzie stwierdzili że trzeba wydoić więcej kasy ze swoich klientów więc najpierw popsuć zrobili nieprzyjazne adresy url a potem udostępnili program do naprawienia, no super wszyscy będziemy pamiętać to. Tak było z większością tych programów integracja dhl była darmowa i nagle płacić proszę, co lepsze to w momencie wprowadzenia opłat nawet nie byli właścicielami jej, dhl zlecił jakiejś firmie napisanie i zapłacili za nią a shoper sobie przywłaszczył. Zapraszam do kontaktu może jeszcze ktoś ma jakieś ciekawe informacje tel.663326333 jeszcze posiadam u nich sklep www.kupcochcesz.pl ale już nie długo przenoszę się, jeśli ktoś ma pomysły na jakąś platformę to zapraszam Pozdrawiam
  18. Witam Ten sklep ma znacznie więcej poważniejszych wad np. nie wszystkie zdjęcia się indeksują pod nazwą którą opisaliśmy zdjęcie, sklepy nie przekazują do Google takich parametrów jak sku, isbn, aggregateRaiting, priceValidUntil co powoduje niższą pozysję w wyszukiwarkach i to nie jedyne wady. Więc może zbierzemy grupkę chętnych do zrobienia własnej platformy która będzie bez wad i błędów, będzie lepiej i taniej. Zapraszam do kontaktu tel.663326333 www.kupcochcesz.pl
  19. Witam Szablon jest tylko wizualnie przyjazny dla kupującego i na tym się kończą jego plusy, minusów jest znacznie więcej i to bardzo poważnych nie są przekazywane do Google podstawowe informacje takie jak sku, isbn, aggregateRaiting, priceValidUntil, które obecnie są niezbędne dla wysokich pozycji w Google. Nie wiem jak inni się zapatrują na takie działania Shopera ale ja rozważam odejście z tej platformy. Wszystkie błędy macie opisane w Google Search Console, wszystkie błędy zgłaszam im na bieżąco ale niestety nic z tym nie robią ciekawe podejście.Jeszcze lepszy błąd to ten który zgłosiłem kilka miesięcy temu i do dzisiaj analizują czy taki występuje, ale sprawdźcie go sami: dodaj opis do zdjęcia wtedy google go dobrze pokaże na samej górze i szybko sprzedasz produkt, po dodaniu opisu wejdź na produkt i spróbuj pobrać to zdjęcie, pojawi się nazwa ta którą dodałeś, jednak nie zawsze tak jest czasami jest to ciąg znaków który ma prawo wystąpić tylko w przypadku gdy nie dodamy opisu zdjęcia, a co za tym idzie zdjęcie nie wyświetli się nam w grafice Google i niestety nie sprzedamy naszego produktu tak szybko jak byśmy chcieli lub wcale. Rozwiązania na dziś nie mają, ja wysyłam linki do zdjęć i poprawiają ręcznie. Jeśli ktoś zna dobrą sprawdzoną platformę to proszę o kontakt tel.663326333 moja strona to www.kupcochcesz.pl Pozdrawiam
  20. Do zasobu dowolnego typu można powiązać zasób typu Metafield, aby opisać go dowolnymi, dodatkowymi informacjami. Ja dowiązałem jeden do produktów i chciałem na jego podstawie filtrować produkty. Natrafiłem na przykład List products with custom metafield value w oficjalnej dokumentacji. Jego kluczowy wycinek to: $namespace = "example_namespace"; $key = "example_key"; $metafield_value = "enabled"; $resource = new DreamCommerce\ShopAppstoreLib\Resource\Product($client); // get all products having metafield "example_namespace.example_key" set to "enabled" $result = $resource->filters(array('metafields.'.$namespace.'.'.$key => array('=', $metafield_value)))->get(); Jak widać, użyto filtru: {"metafields.example_namespace.example_key": {"=": "enabled"}} Zatem żądanie to: GET /webapi/rest/products?filters=%7B%22metafields.example_namespace.example_key%22%3A%20%7B%22%3D%22%3A%20%22enabled%22%7D%7D Jedak serwer się nie zgadza i odpowiada kodem 500 oraz błędem: { "error": "server_error", "error_description": "SQLSTATE[HY093]: Invalid parameter number: no parameters were bound, query was: SELECT `metafields`.`metafield_id` FROM `metafields` WHERE (object = ?) AND (namespace = 'example_namespace') AND (`key` = 'example_key') ORDER BY `metafields`.`metafield_id` ASC LIMIT 1;\n Reconnections: 0;\n SQL String: SELECT `metafields`.`metafield_id` FROM `metafields` WHERE (object = ?) AND (namespace = 'example_namespace') AND (`key` = 'example_key') ORDER BY `metafields`.`metafield_id` ASC LIMIT 1" } Czy ktoś ma pomysł jak prosto filtrować po metafield? Oczywiście można to zrobić pobierając listy wartości metafield oraz produktów i powiązać je w aplikacji, ale nie o to mi chodzi. Pisałem już na developers@shoper.pl, ale błąd ten uznano za działanie zgodne z dokumentacją i uzasadniono to tym, że zasób Products nie ma atrybutu metafields. Przy filtrowaniu po nieistniejących atrybutach zwracany jest jednak kod 404 i następujący błąd: { "error": "invalid_request", "error_description": "Resource not found" }
  21. Earlier
  22. To pytanie padło już kilkadziesiąt razy, także nie spodziewajcie się szybkiego rozwiązania problemu (który swoją drogą jest ogromny!).
  23. Nie masz jak dodać nowego kraju musisz wybrać jakiś np. Zimbabwe i z nim połączyć VAT 0%
  24. @Tadeusz - czy możesz trochę więcej szczegółów? Czy dobrze rozumiem, że trzeba standardową listę krajów poszerzyć? np. obok "Niemcy" dodać "Niemcy#", następnie do "Niemcy#" przypisać stawkę 0%, a odpowiednim klientom przypisywać ręcznie "Niemcy#" ? Gdzie i jak dodać te fikcyjne kraje - może jakaś podpowiedź?
  25. U mnie też widać podwójne nazwiska.
  26. Jeżeli masz dobrego informatyka to można to rozwiązać pisząc odpowiedni skrypt wiążący fikcyjny kraj dostawy z stawką 0% VAT i wtedy tym klientom którzy mają prawo do niej ustawiasz ten kraj jako domyślny. Nie rozumiem stanowiska Shopera i totalnej bezczynności w tej sprawie oni chyba sobie nie zdają sprawy na jakie konsekwencje skarbowe narażają nieświadomych użytkowników tej platformy ale to pewnie do czasu pierwszej sprawy jaką założy im jakiś użytkownik którego US odpowiedni potraktuje
  27. Czy Shoper pracuje nad rozwiązaniem stawki VAT dla aktywnych płatników VAT z NIP UE? Kiedy to rozwiązanie będzie dostępne? A może jest jakieś alternatywne rozwiązanie umożliwiające ręczne przypisanie stawki VAT 0% konkretnemu klientowi?
  1. Load more activity


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.