Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/12/2019 in all areas

  1. 1 point
    Opcja zakupu z logowaniem przez facebooka powinna wykluczać źródło refferal jako facebook lub logowanie powinno odbywać się w nowym oknie, żeby nie przekazywać źródła refferal z facebooka.
  2. 1 point
    Czy można prosić o poprawę funkcji zapamiętywania koszyka tak, by nie znikał przy zmianie IP klienta? Zauważyliśmy, że przy dynamicznych IP koszyki znikają - to powoduje realne straty sprzedaży.
  3. 1 point
    Dzień dobry, istnieje taka opcja, że dla klientów, którzy się zarejestrują zostanie przyznany rabat. W ustawieniach mam, że do rejestracji wymagane jest potwierdzenie, mimo to rabat przyznawany jest klientom, którzy nie potwierdzą rejestracji. Czy da się ustawić wymóg, aby rabat został przyznany tylko w pełni zarejestrowanym użytkownikom?
  4. 1 point
    witam. mam grupę klientów którzy mają przydzielony rabat na wszystkie produkty. czy można ustawić zrobić aby po zalogowaniu klienci widzieli "swoją" cenę a nie dopiero po wrzuceniu do koszyka ??
  5. 1 point
    Coś będzie się działo w temacie? Wiem, że miesiąc to krótko, niemniej może jednak?
  6. 1 point
    Czy jest możliwość masowej zmiany kategorii produktów ? Nie wyobrażam sobie przeklikiwania 20000 produktów ...
  7. 1 point
    Dodam jeszcze info z ostatniej chwili - planujemy dodanie opcji masowej zmiany kategorii produktów do silnika sklepu jeszcze w tym roku.
  8. 1 point
    Do grudnia, przy tworzeniu nowych stron produktów, system automatycznie z nazwy produktu tworzył przyjazny adres url, w tej chwili w spacjach dorzuca znaki, a na końcu dopisuje numer produktu, co dodatkowo wydłuża i ścieżkę ( w url pojawiają się symbole kategorii) i sam url. Oczywiście można to ominąć tworząc każdy url ręcznie, ale to dodatkowa praca. Czy jest szansa na przywrócenie przyjaznych adresów url , z automatu? pozdrawiam, Braccatta
  9. 1 point
    Witam, Co jakiś czas przeprowadzamy różnego rodzaju akcje marketingowe z wykorzystaniem kuponów rabatowych. Kupon rabatowy - darmowa dostawa to ciekawa alternatywa. Chciałbym jednak ograniczyć możliwość skorzystania z kuponu tylko do transakcji, w których klienci dokonają przedpłaty, albo np do transakcji dostarczonych za pośrednictwem Poczty Polskiej. W chwili obecnej nie ma żadnej możliwości wprowadzenia tego typu ograniczeń i kupon działa w stosunku do wszystkich rodzajów i form dostawy oraz płatności. Czy przewidują Państwo rozszerzenie funkcjonalności kuponu z darmową dostawą i wprowadzenie funkcjonalności, która umożliwi przeprowadzanie opisanych wyżej akcji marketingowych?


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.