Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/04/2019 in all areas

  1. 1 point
    Temat już był co najmniej dwa razy w sugestiach ale nadal chyba shoper nic z tematem nie zrobił lub nie do końca skutecznie. Czy istnieje możliwość definiowania w shoper lub dodania takiej funkcji jak godziny pracy i dni wolne? Aktualnie mamy np sytuację że klient otrzymuje powiadomienie o wysyłce zamówienia do 1.05 - gdy nawet kurier w tym dniu nie podjedzie. Logiczne było by wskazanie końca czasu realizacji na 2.05 lub jeśli sklep ma przedłużony czas wolny i nie pracuje 02.05 to na 6.05 Czy nie można zdefiniować w systemie godzin pracy - tak żeby zamówienie przyjęte po godzinach miało realizację liczoną od kolejnego dnia roboczego oraz dni pracy - tak żeby znów, realizacja zamówienia przyjętego w dzień wolny liczona była od kolejnego dnia roboczego? wydaje mi się że obecnie nie do końca to działa poprawnie.
  2. 1 point
    Na karcie produktu można by dodać jeszcze oprócz 'dostępność', 'wysyłka' 'wysyłka od: 0,00 zł (przelew), 0,00 zł (pobranie). W chwili obecnej o kosztach klient dowiaduje się dopiero w koszyku. Może być to albo ustawione na sztywno (czyli ja sama wpisuje przy każdym z produktów koszty), lub jeszcze lepiej dla nas ;) - powiązane z kosztami dostawy w konfiguracji.


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.