Jump to content

KolorowyKoszyk

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About KolorowyKoszyk

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na ftp swojego sklepu umieściłem plik banner.jpg, który wykorzystuję w wielu miejscach. Po kilku dniach zmieniłem jego nazwę i wgrałem nowy plik banner.jpg - po pół godzinie cache się odświeżył i było ok. Kilka dni temu zrobiłem taką operację powtórnie, następnego dnia przeczyściłem cały dostępny cache (panel ->Konfiguracja -> Administracja -> pamięć cache) i g.... - nadal wiszą sobie życzenia świąteczne. Aż się boję dołączać pliki do towarów. Czy ktoś może mi coś pilnie doradzić?!? Mimo wszystko życzę wszystkim tego, co najlepsze w nowym 2017 roku!
  2. Nadal nie ma integracji dla poleconych InPost, o crossborder managerze nawet nie ma sensu wspominać. Przez telefon uzyskałem jedynie informację, że nie jest planowane rozszerzenie tej integracji - proszę przemyślcie to i przekalkulujcie ilu klientów przez to stracicie. Polecony InPost oraz jego allegrowa odmiana jest idealny do bardzo dużej gamy przedmiotów. Poważnie zaczynam się zastanawiać nad zmianą platformy.
  3. Witam, choć bez żadnej nadziei na reakcję. Przy imporcie zamówień z Allegro mogę je połączyć - wygodna opcja. Tylko nie rozumiem, dlaczego nie mogę połączyć, jeśli w danych do faktury klientka nie podała numeru telefonu?!? Danych na zamówieniu przeedytować nie mogę (numer telefonu jest podany w danych nabywcy), bo klient "wchodzi" z allegro jako klient jednorazowy. Po grzyba obowiązkowy numer telefonu na fakturze? Rozumiem w formularzu, gdzie jest walidacja, ale jeśli się już dane dostały do systemu bez tego numeru, to nie ma żadnego uzasadnienia aby blokowały dalsze działania.
  4. też mam takie wrażenie. Poczekam, aż dział handlowy znowu zadzwoni z próbą dosprzedania czegoś ]:->
  5. Odnośnie drugiej kwestii - liczba przedmiotów zmieniona na Allegro zaktualizowała się z Shoperem. Następnego dnia co prawda, ale rozumiem, że jest to związane z powolnością API Allegro sygnalizowaną przez użytkowników na profilu Allegro na fb. Niemniej zgłaszam wniosek o odpowiednie komunikaty po zaktualizowaniu aukcji w Shoperze - nawet, jeśli wyświetli kilka pasków postępu to komunikat zawsze brzmi "Nie masz żadnych aukcji do zaktualizowania", więc nie wiem, co zmienił i czy cokolwiek w ogóle zmienił. Nadal pozdrawiam serdecznie w nadziei na odzew.
  6. Witam, jakiś czas temu InPost zmienił koszty dostaw z Allegro - w Shoperze pokutują stare. Obecnie Allegro wprowadza nowy standard zdjęć. Przydało by się, aby zdjęcie zaznaczane jako "miniaturka" nie zawierało znaku wodnego sklepu. Można też teraz podmieniać zdjęcie pomimo sprzedania na danej aukcji - czy API to obsługuje? W ogóle jak jest z edycją aukcji Allegro na platformie Shoper - nie widzę takiej opcji... (może i jest, nie twierdzę, że nie, po prostu nie znalazłem). Wystawiając oferty typu sklepowego mogę wraz z nową dostawą zwiększyć ilość na Allegro - w Shoperze zostaje stara ilość przy danej aukcji - jak zachowa się Shoper, kiedy uzna, że sprzedałem wszystko z danej aukcji?!? Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.