Jump to content

Joanna Worona

Administrators
  • Content Count

    743
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Joanna Worona last won the day on November 28 2019

Joanna Worona had the most liked content!

Community Reputation

22 Excellent

About Joanna Worona

  • Rank
    Senior E-commerce Specialist
  • Birthday 01/22/1979

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dla linków na Facebooku kierujących do produktów pobierane jest zdjęcie produktu z galerii. Dla pozostałych linków, do stron informacyjnych czy kategorii, stron producentów itd. wybierana jest jedna wspólna grafika. Można zdefiniować przy pomocy parametru og:image dowolną wybrana grafikę zamieszczoną na koncie FTP w obrębie sklepu. Poniżej podaję link do artykułu dotyczącego tworzenia meta tagów zawierających parametr og:image https://x-coding.pl/blog/developers/meta-tagi-open-graph-dla-facebooka/ Przygotowany znacznik należy wkleić w panelu sklepu w zakładce Konfiguracja > Integracje > Integracje własne > Nagłówek stron - <head> Druga opcja to zweryfikowanie domeny sklepu na Facebook, wtedy FB pozwala podmienić zdjęcie w poście z linkiem. Poniżej artykuł pomocy jak zweryfikować domenę: https://uniwersytet.shoper.pl/social-media/jak-zweryfikowac-domene-na-facebooku/
  2. Oprogramowanie od zawsze miało systemowe URL - w zakładce "pozycjonowanie" można było ręcznie ustawić przyjazne URL. Aplikacja jest opcjonalna i stanowi pewnego rodzaju ułatwienie, gdyż dodaje je masowo.
  3. Joanna Worona

    ReviewCount

    Dziękuję za uwagi - będziemy poprawiać.
  4. Wygenerowane przez Shoper sklepy są wiarygodne i nie obniżamy ich wartości. Nigdy też naszym celem nie było działanie na szkodę naszych użytkowników. Aplikacje są jedynie dodatkową opcją dla klientów zainteresowanych rozwinięciem konkretnych funkcjonalności. Blokada administracyjna produktów w trakcie edycji jest normalnym zjawiskiem. Wystarczy w trakcie procesu generowania adresów nie edytować produktów. Wszystkie Twoje uwagi zostały przekazane do producenta aplikacji. Ceny aplikacji, podobnie jak ceny innych naszych produktów są zawsze podawane w wartościach netto.
  5. Błąd dotyczy nr telefonu nadawcy, nie klienta. Nr telefonu musi być wpisany bez przerw, jednym ciągiem 9 cyfr, bez prefixu +48.
  6. Przede wszystkim zamówienie musi być opłacone - czy przed wysłaniem wiadomości z linkiem zamówienie było oznaczone jako opłacone?
  7. Czy możesz podać adres sklepu? Edit: a jednak namierzyłam sklep Przejdź do zakładki Styl graficzny&nawigacja -> Nagłówek i stopka -> Nagłówek Następnie kliknij "dodaj link" i wybierz z listy kategorię "Święta":
  8. Dziękuję za sugestię. Wprowadzenie zmian w aplikacji zależy od tego, czy autor tej integracji podejmie się przebudowy - przekażę im Twoje uwagi.
  9. Promocja zadziała również na warianty jeśli ich ceny ustalisz w formie +/- XX zł, nie na sztywno. https://www.shoper.pl/help/artykul/ceny-promocyjne-w-wariantach/
  10. Jedyny sposób to modyfikacje skórki, jednak jest to edycja zaawansowana i nie wspieramy jej, dlatego też nie udostępniamy takiego poradnika. Skontaktuj się z naszym grafikiem w tej sprawie, chętnie zapozna się z problemem:
  11. Wygląda na to, że "konkurencja" zastosowała modyfikacje skórki graficznej. Ustawiania standardowe w panelu nie pozwolą uzyskać takiego samego efektu. Bez adresu sklepu niestety nie wiem, jakie dokładnie modyfikacje tam zastosowano - jeśli zależałoby Ci na tym, podaj mi adres w prywatnej wiadomości i będziemy mogli coś więcej podpowiedzieć.
  12. Jeśli przenosi Cię do https://example.com/billing_index.php to może gdzieś pozostawiłeś ten adres - przeszukaj kod pod "example.com".
  13. Dziękuję za zgłoszenie - sprawdzimy, czy da się ją poprawić i przywrócić do życia. Jeśli nie, wtedy będziemy musieli wycofać aplikację. Update: Aplikacja powinna już działać, po uruchomieniu trzeba chwilę odczekać, zanim kolejka zejdzie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.