Jump to content

Joanna Worona

Administrators
  • Content Count

    726
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Joanna Worona last won the day on March 15

Joanna Worona had the most liked content!

Community Reputation

21 Excellent

About Joanna Worona

  • Rank
    Senior E-commerce Specialist
  • Birthday 01/22/1979

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy chodzi Ci o taki efekt? Ten widok można uzyskać za pomocą aplikacji "Produkty powiązane jako warianty" autorstwa Mamezi. Wiele sklepów wykorzystuje tę aplikację właśnie po to, by wyświetlać różne wersje kolorystyczne tego samego produktu i umożliwić Klientom swobodne przechodzenie do kart produktów poprzez kliknięcie na miniaturę.
  2. Z samego opisu trudno jednoznacznie określić, czym błąd jest spowodowany, dlatego bardzo Cię proszę o zgłoszenie do DOK w celu diagnozy konfiguracji Twojego sklepu. Nie spotkaliśmy się wcześniej z podobnymi zgłoszeniami.
  3. Kolejne szkolenia już w przyszłym tygodniu! Mamy dla Was dwa tematy: 1. Facebook – jak profesjonalnie wystartować? cz. II Po warsztatach dotyczących konfiguracji konta firmowego, piksela i katalogu pora na Menedżera Reklam. Ze szkolenia dowiesz się: jakie przewagi ma Menedżer Reklam nad przyciskiem Promuj post, kiedy stosować poszczególne cele reklamowe, jakie opcje udostępnia zestaw reklam, jakie kreacje reklamowe mogą być ważne w e-commerce, poznasz praktyczne wskazówki związane z ustawianiem reklamy na Facebooku. Warsztaty potrwają półtorej godziny. Poprowadzi je Dominik Cisoń 🗓️ Szkolenie w dniu: Środa, 13 listopada o godz. 10:00 <-- pod datą link do strony, na której zapiszesz się na to szkolenie! 2. Meta tagi, czyli jak dobrze pokazać się w wyszukiwarce Zapraszamy na warsztat związany z popularnym tematem SEO. Podczas szkolenia dowiesz się takich rzeczy jak: czym jest tajemnicza zakładka Pozycjonowanie w sklepie Shoper czym są meta tagi, czyli jak się dobrze pokazać w Google, co powinny zawierać dobre meta tagi i jak je wprowadzić, czym są przyjazne URL-e i jak z nich korzystać. Warsztaty potrwają półtorej godziny. Poprowadzi je Piotr Paciorek 🗓️Kiedy? Czwartek, 14 listopada o godz. 10:00 <-- pod datą link do strony, na której zapiszesz się na to szkolenie!
  4. Można to ograć jedynie poprzez js - widzę w naszym systemie Twoje zgłoszenie w tej sprawie, więc rozumiem, że sprawa wgrania skryptu jest już w toku.
  5. Bez wglądu w plik bardzo trudno ocenić, w czym jest problem. Prześlij proszę csv do DOK, aby nasz specjalista rzucił na niego okiem.
  6. Nie ma opcji wykluczania kategorii z menu, ale powinno się udać ukryć ją poprzez własny css. W tym celu skontaktuj się z naszym DOK w sprawie wyceny takiej modyfikacji.
  7. Mamy wbudowany feed Ceneo w panelu administracyjnym , dostępny dla każdego bezpłatnie (zakładka Konfiguracja --> Integracje --> Porównywarki cen) Aplikacja Mamezi daje o wiele więcej możliwości konfiguracyjnych. Możesz: ustawić aby wybrane magazynowe warianty stały się osobnymi produktami w pliku dokonać mapowania wymaganych atrybutów Możesz również skonfigurować, które produkty mają się znaleźć w pliku, ze względu na: producentów kategorie cenę stan magazynowy priorytet a także wykluczyć bądź uwzględnić produkty: z ceną promocyjną będące nowościami będące bestsellerami będące zestawami Poza stosowaniem powyższych filtrów możesz ręcznie wybrać produkty, które mają być uwzględnione lub wykluczone, za pomocą masowych akcji. To wszystko w cenie 15 zł/miesiąc (około 0,50 zł dziennie, zależnie od ilości dni w danym miesiącu).
  8. Wygląda na to, że z Twoją domeną oraz DNS wszystko jest w jak najlepszym porządku - świeżo zarejestrowana domena nie działa od razu, jest aktywna dopiero po upływie 24 godzin, przypuszczam, że to właśnie wzbudziło Twój niepokój.
  9. Niestety nie mamy takiej opcji, jak wykluczanie producentów z wyszukiwarki. Można włączyć lub wyłączyć wyszukiwanie w nazwach producentów, ale działa to globalnie:
  10. Na koniec października 2019 mamy dla Was kolejne, ciekawe propozycje szkoleń: 1. O co warto zadbać w koszyku? Podczas szkolenia dowiesz się: jakie są optymalne opcje konfiguracyjne w panelu administracyjnym, jakie są sposoby na podniesienie średniej wartości koszyka, co robić, by niwelować liczbę porzucanych koszyków, jakie aplikacje warto wykorzystać w koszyku i jak je ustawić, jak analizować liczbę porzuconych koszyków i na którym kroku użytkownicy je poszukają. Szkolenie poprowadzi dla Was Rafał Horoszko Kiedy? ? w piątek 25 .10.2019 o godz. 10:00 oraz wtorek 29.10.2019 o godz. 16:00 Warsztaty trwają półtorej godziny. 2. Facebook - jak profesjonalnie wystartować? cz. 1 Platforma Marka Zuckerberga jest złożonym tematem. Z tego powodu warsztaty jej poświęcone podzielimy na dwie części. Na pierwszej z nich zgłębisz następujące tematy: dla kogo Facebook to dobry kanał i czy może być darmowy, na co dzieli się codzienna praca z Facebookiem, po co i jak założyć konto biznesowe i jak dobrze je skonfigurować, dlaczego potrzebujemy piksela Facebooka i jak go wdrożyć, jak skonfigurować sklep na stronie Facebooku, Menedżer Reklam – jak, po co, dlaczego? Wstęp do narzędzia. Szkolenie poprowadzi Dominik Cisoń ? Zarezerwujcie sobie półtorej godziny w poniedziałek 28.10.2019 o godz. 10:00 oraz w środę 30.10.2019 o godz. 16:00 Zapisy już otwarte, przybywajcie tłumnie TUTAJ
  11. Na razie nie chcemy się wypowiadać w temacie wariantów, ponieważ nie wiemy, kiedy dokładnie rozpoczniemy nad nimi pracę. Jedno jest pewne - tak, warianty będą opracowywane.
  12. Jeśli chcesz powiązać większą ilość produktów, to najlepszym rozwiązaniem będą aplikacje Multi powiązywanie produktów lub Masowe powiązywanie produktów Bez użycia aplikacji trzeba klikać każdy produkt z osobna i dodawać powiązania.
  13. Poproszę o zgłoszenie tej sugestii poprzez panel administracyjny (dzwoneczek w prawym górnym rogu panelu).
  14. Integracja Shopera z Furgonetką daje możliwość wyboru paczkomatu z mapy (można wpisać adres lub numer paczkomatu, albo zaznaczyć lokalizację) - zarówno dla nadawcy jak i odbiorcy. W panelu Furgonetki możesz wybrać w ten sam sposób punkt odbioru i ustawić go jako domyślny - dane będą automatycznie podstawiane w sekcji „Nadawca”.
  15. W wariantach magazynowych jest możliwość wprowadzenia - dla każdego wygenerowanego wariantu tego samego produktu - innej ceny, wagi, stanu magazynowego czy kodu produktu. https://www.shoper.pl/help/artykul/warianty-magazynowe-produktow/ Warianty niemagazynowe takiej funkcji nie posiadają i nie jest to błąd sklepu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.