Jump to content

Joanna Worona

Customer Support Team
  • Content Count

    766
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Joanna Worona last won the day on March 13

Joanna Worona had the most liked content!

Community Reputation

23 Excellent

About Joanna Worona

  • Rank
    Senior E-commerce Specialist
  • Birthday 01/22/1979

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jestem w trakcie ustalania, jak możemy Ci pomóc.
  2. @Ola J. a może skontaktuj się z jednym współpracujących z nami developerów: dobrze znają nasze oprogramowanie i specjalizują się w takich integracjach: https://www.shoper.pl/katalog-resellerow/integracja-hurtowniami/ W temacie XML dla Shopera mogę z czystym sumieniem polecić Mamezi: https://www.shoper.pl/katalog-resellerow/?reseller=19 Napisz do nich, zadzwoń, być może rozwiązanie stworzone specjalne dla Ciebie okaże się strzałem w 🎯
  3. @Ola J. Najbezpieczniej byłoby skorzystać z gotowej integracji z hurtownią, mamy obecnie w appstore sporo takich rozwiązań, może jest tam również Twój dostawca? https://www.shoper.pl/appstore-aplikacje/ Rekomenduję skorzystanie z aplikacji, ponieważ oferują automatyczne aktualizacje. Niestety na przerobienie csv na xml rozwiązania nie mamy.
  4. Dziękuję za zgłoszenie - w wersji mobile rzeczywiście działa to obecnie tak, jak opisujesz. Poza zgłoszeniem na forum proszę prześlij tę sugestię przez dzwonek w panelu administracyjnym sklepu:
  5. Zastanowimy się wspólnie z twórcą SALESmanago, jak wyłapywać porzucenia w skróconym koszyku w obrębie aplikacji.
  6. Tak, bardzo często pojawiają się pomysły dotyczące mechanizmów promocyjnych.
  7. Zrobiliśmy już wszystko, co się dało, aby cena aplikacji była jak najbardziej przystępna. Teraz kolej na odzew od Was - piszcie bezpośrednio do Soolution, jestem pewna, że będzie im bardzo miło, gdy dowiedzą się, że aplikacja Wam się podoba. Być może również duże zainteresowanie aplikacją wpłynie jeszcze na jej cenę, ale to już zależy od autora aplikacji, który zajmuje się jej utrzymaniem i rozwojem. Namiary na autora: Soolution Sp. z o.o. 48 512 224 665 hello@soolution.pl
  8. @Nitr0 Prześlij proszę zgłoszenie do DOK, musimy sprawdzić zamówienie w Twoim sklepie.
  9. Opcja jest dostępna globalnie, dla wszystkich produktów - niestety nie można jej włączyć tylko dla części asortymentu. W produktach można jeszcze ustawić opakowanie, ale wtedy klient będzie mógł zamawiać jedynie wielokrotność ilości w opakowaniu - musisz rozważyć, czy takie rozwiązanie byłoby dla Ciebie odpowiednie.
  10. Jeśli masz na myśli opcje przeglądania, to ustawienia znajdziesz tutaj: https://www.shoper.pl/help/artykul/jak-aktywowac-opcje-przegladania-zaawansowane-filtry/ Punkt nr 4, opcja druga od góry: O customowe wdrożenia radziłabym podpytać w Shoper Premium, lub skontaktować się z jednym z naszych resellerów: https://www.shoper.pl/katalog-resellerow/rozbudowa-funckjonalnosci/
  11. Zgłoś proszę tę sugestię poprzez dzwonek w panelu administracyjnym sklepu.
  12. Skontaktuj się z naszym DOK - sprawdzimy, czy uda nam się wdrożyć taką modyfikację:
  13. Nowo dodany produkt trafia do kolejki, aby się zindeksował. Dopiero po indeksacji pojawia się w wyszukiwarce. To może potrwać chwilę, w zależności od długości kolejki.
  14. Bardzo proszę o zgłaszanie wszystkich sugestii przez panel administracyjny - w prawym górnym rogu, ikona dzwonka. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane i analizowane. Ścieżka rozwoju platformy nie zmieniła się, przypomnę jej etapy: 1) Zbieramy feedback, zgłoszenia błędów i propozycje usprawnień przez cały czas, z różnych źródeł - za pomocą dzwonka w panelu administracyjnym, z pomocą naszych konsultantów, na Facebooku, z własnej inicjatywy obserwując rynek. 2) Wszystkie te zgłoszenia są weryfikowane i analizowane (również pod kątem ilościowym). 3) Błędy krytyczne naprawiamy w pierwszej kolejności. Błędy bezpieczeństwa i problemy uniemożliwiające prawidłowe funkcjonowanie usługi na SaaS’ie poprawiamy natychmiastowo inną ścieżką niż zwyczajny “update”. W przypadku licencji samodzielnej takie rozwiązanie jest niemożliwe. 4) Zgłoszenia niekrytyczne kategoryzujemy i grupujemy we wspólne tematy. 5) Każdy temat np. “allegro”, “multiakcje w panelu”, “wyszukiwarka w sklepie” przechodzi przez proces oceny w 4 płaszczyznach: - Jak bardzo zrealizowanie danego tematu wpływa na zwiększenie przychodów w sklepach - Jak bardzo zrealizowanie danego tematu wpływa na "churn" naszych klientów - Jak bardzo zrealizowanie danego tematu wpływa na pozyskanie nowych klientów - W jaki sposób zrealizowanie danego tematu wpływa na bezpośrednie przychody naszej firmy. (Mówimy o bezpośrednim wpływie na finanse, który jest policzalny np -X zł miesięcznie na sprzęt do obsługi nowej wyszukiwarki, +Y zł miesięcznie z jakiejś usługi prowizyjnej, którą ofertujemy). Większość tematów ma tutaj wpisaną kwotę ujemną bądź zero. Podczas tej oceny analizujemy też czas, jaki przewidujemy na zrealizowanie danego tematu. Powyższe informacje wykorzystujemy w prostym równaniu, na końcu dostając jedną liczbę dla każdego tematu. Ta liczba służy nam do posortowania tematów. Tematami zajmujemy się zgodnie z tą kolejnością, chyba, że wpadnie jakiś temat, który musimy zrealizować ze względu na deadline (np zmiany API jakiegoś naszego partnera) Informacyjnie powiem, że największą wagę ma dla nas zwiększenie przychodów w sklepach, a najmniejszą wagę ma wpływ na nasze finanse.
  15. Proszę o zgłoszenie sugestii przez panel administracyjny sklepu - ikona dzwonka w prawym górnym rogu
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.