
składsportowy.pl
Members-
Content Count
12 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout składsportowy.pl
-
Rank
Member
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Przy przeglądaniu logu integracji znalazłem problem ... Prawdopodobnie baza danych towarów jest uszkodzona. Funkcja API pobierająca dane o towarach nie znajduje produktów o zadanych kodach, pomimo, że istnieją one w shoperze. Potem nasz integrator próbuje dodać towar i wyskakuje błąd przy dodawaniu, bo towar z danym kodem istnieje. Poniżej parametry funkcji api do przekazania dla serwisu shopera: Wywołanie funkcji product.list.filter z parametrami [{"stock.code":"4814"}] zwraca pustą odpowiedź pomimo, że towar o takim kodzie istnieje i można go znaleźć przez panel. a np wywołanie tej funkcji z parametrami: [{"stock.code":{ "in" : ["0004","4814"]}}] zwraca tylko jedną wartość: [ 4481 ] pomimo, że powinno zwrócić identyfikatory dwóch towarów.
-
składsportowy.pl started following Formularz zamówienia, Lista otwartych spraw i lista sugestii, skróty and and 2 others
-
Żeby nam i wam ułatwić pracę i nadzór nad naszymi sugestiami i zgłoszeniami proponuje żeby każde zgłoszenie było widoczne w panelu klienta tak jak np w baselinker.com jego status osoba przypisana, kontakty jakie były z naszej ( klientów ) strony. Tak samo lista sugestii i widget do forum w odpowiedzi na nowy setny post o tym samym który was na pewno wkurza i zaśmieca forum moglibyście podpinać takie zgłoszenie do danej sugestii i widać było by od razu co My, klienci oczekujemy w pierwszej kolejności ... w końcu to my wam płacimy za usługi więc to my powinniśmy mieć realny wpływ i wgląd na to nad czym pracujecie
-
Super ważne można by ułatwić pracę pracownikom jako skrót np.: zamówienia pod jednym klikiem lista produktów ale ważniejsza jest wyszukiwarka pełnotekstowa na stronie i w panelu
-
Nie nie jest dobrym pomysłem bo mam jak wspomniałem pełno produktów jest wiele opcji żeby nie tracić ruchu : 1. Nieaktywny produkt jest nie widoczny na stronie ale widoczny pod bezpośrednim linkiem ... 2. Nieaktywny produkt przekierowuje na stronę jego kategorii z informacją że produkt już jest niedostępny ....
-
Czy jest możliwość masowej zmiany kategorii produktów ? Nie wyobrażam sobie przeklikiwania 20000 produktów ...
-
Temat umarł czy już jest ?
-
Czy można z poziomu API dodać warianty produktu ? Jakieś sugestie ? Z góry dziękuję!!!
-
VS
-
Potem mi wysyła jakie dane do CRM masakra naprawcie to
-
Przez użycie w formularzu nazwy elementu "name" zamiast "firstname" automat wypełniający formularze w chrome a pewnie i wszędzie indziej, wpisuje imię i nazwisko zamiast samego imienia ... jest to irytujące lekko .... a poprawić łatwo ....