Jump to content

składsportowy.pl

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About składsportowy.pl

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dokładnie tak jak u nas co do stanu "głównego produktu" to też jest dla nas bez sensu - to musi być automatyczna suma wszystkich produktów
  2. Przy przeglądaniu logu integracji znalazłem problem ... Prawdopodobnie baza danych towarów jest uszkodzona. Funkcja API pobierająca dane o towarach nie znajduje produktów o zadanych kodach, pomimo, że istnieją one w shoperze. Potem nasz integrator próbuje dodać towar i wyskakuje błąd przy dodawaniu, bo towar z danym kodem istnieje. Poniżej parametry funkcji api do przekazania dla serwisu shopera: Wywołanie funkcji product.list.filter z parametrami [{"stock.code":"4814"}] zwraca pustą odpowiedź pomimo, że towar o takim kodzie istnieje i można go znaleźć przez panel. a np wywołanie tej funkcji z parametrami: [{"stock.code":{ "in" : ["0004","4814"]}}] zwraca tylko jedną wartość: [ 4481 ] pomimo, że powinno zwrócić identyfikatory dwóch towarów.
  3. Żeby nam i wam ułatwić pracę i nadzór nad naszymi sugestiami i zgłoszeniami proponuje żeby każde zgłoszenie było widoczne w panelu klienta tak jak np w baselinker.com jego status osoba przypisana, kontakty jakie były z naszej ( klientów ) strony. Tak samo lista sugestii i widget do forum w odpowiedzi na nowy setny post o tym samym który was na pewno wkurza i zaśmieca forum moglibyście podpinać takie zgłoszenie do danej sugestii i widać było by od razu co My, klienci oczekujemy w pierwszej kolejności ... w końcu to my wam płacimy za usługi więc to my powinniśmy mieć realny wpływ i wgląd na to nad czym pracujecie
  4. Super ważne można by ułatwić pracę pracownikom jako skrót np.: zamówienia pod jednym klikiem lista produktów ale ważniejsza jest wyszukiwarka pełnotekstowa na stronie i w panelu
  5. Nie nie jest dobrym pomysłem bo mam jak wspomniałem pełno produktów jest wiele opcji żeby nie tracić ruchu : 1. Nieaktywny produkt jest nie widoczny na stronie ale widoczny pod bezpośrednim linkiem ... 2. Nieaktywny produkt przekierowuje na stronę jego kategorii z informacją że produkt już jest niedostępny ....
  6. Automatyczne wyłączanie produktów o stanie zerowym. Przy 20000 produktów nie mogę wyświetlać w sklepie produktów których nie ma, bo przykrywają produkty które mogę sprzedać ... Ręczne sprawdzanie nie ma sensu - mam automatyczną synchronizację z crm i musiałbym robić to co 5 min.
  7. Czy jest możliwość masowej zmiany kategorii produktów ? Nie wyobrażam sobie przeklikiwania 20000 produktów ...
  8. Czy można z poziomu API dodać warianty produktu ? Jakieś sugestie ? Z góry dziękuję!!!
  9. Potem mi wysyła jakie dane do CRM masakra naprawcie to
  10. Przez użycie w formularzu nazwy elementu "name" zamiast "firstname" automat wypełniający formularze w chrome a pewnie i wszędzie indziej, wpisuje imię i nazwisko zamiast samego imienia ... jest to irytujące lekko .... a poprawić łatwo ....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.