Jump to content

BeerService

Members
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

BeerService last won the day on June 24

BeerService had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About BeerService

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

525 profile views
  1. @cath Oczywiście, że ma wiele Bo FitnessHome ma powiedzmy swoją wersję sklepu - powstałe moyfikacje spowodowały, że bugtrucker nie działa. Ja to badałem przy błędzie związanym z API, nie udało mi się tego naprawić. Cron nie ma tu nic do rzeczy, korzysta po prostu z klasy BugTracker. Jakakolwiek funkcjonalność wykorzystująca tę klasę będzie rzucać błędy/ostrzeżenia.
  2. Niestety, ten błąd pojawia się także u Was przy wywołaniach API. Należałoby zaktualizować sklep, jednak wasze indywidualne zmiany - zrobione w sposób, który uniemożliwia aktualizację powodują, że wiele nie poradzimy. Chyba, że osoba, która dokonywała zmian pozostawiła po sobie jakąś dokumnentację/podsumowanie wtedy można byłoby odtworzyć działanie (szczególnie, że zmiany były w samym silniku sklepu, a nie tylko szablonu graficznego).
  3. Podczas edycji szablonu graficznego jest taka zakładka Własne Skrypty JS. Tam należy wkleić swój dodatkowy skrypt.
  4. Cześć, Najwygodniej byłoby dodać to za pomocą JavaScript (np.: w formie paska nad nagłówkiem). Wtedy też nie trzeba edytować plików szablonu graficznego.
  5. Hmm... Nie lepiej korzystać ze skracaczy linków? Wtedy link jest przyjemniejszy dla użytkownika i mamy pełne statystyki. Są też darmowe skrypty do zainstalowania na własnej subdomenie.
  6. Dzień dobry, Tutaj jest to opisane - analogicznie zadziała dla Analyticsów - https://www.shoper.pl/help/artykul/jak-dodac-kod-konwersji-adwords/
  7. Cześć, Jeśli na pewno jest możliwość uzyskania nazwy do jakiej grupy przynależy {$user->user->getGroupsNames()} lub też poziomu cenowego jaki ma przypisany {$user->user->getPriceLevel()} Pozdrawiam
  8. Dzień dobry, Tak, oczywiście komunikacja była - zresztą 2 posty wyżej doceniliśmy Was za sam proces migracji i działania sklepu w wersji SaaS. Warto wspomnieć także naszą wiadomość po 8.08.2019, gdzie prosimy, aby nie usuwać szablonów graficznych. Kolejny e-mail działu IT pozostał bez jakiekolwiek naszej odpowiedzi. Dodatkowo wszystkie maile informowały o usunięciu plików szablonu, ale nikt z Państwa nie pomyślał o tym, że skutkuje to wyłączeniem sklepu? W komunikacji z Shoperem brakowało nastawienia na rozwiązanie problemu - było narzucone od razu, że pliki muszą zostać usunięte (ale nie było nawet informacji kiedy to się stanie). Dodatkowo myślę, że nawet po usunięciu plików ktoś powinien się z nami skomunikować i poinformować nas o tym (oczywiście nie na zasadzie - usunęliśmy pliki Państwa sklep przestał działać, tylko np.: dokonaliśmy próby usunięcia plików w wyniku której Państwa sklep mógłby przestać działać, prosimy o przystosowanie szablonu i poinformowanie nas o tym) - sprawa dotyczy naszego sklepu, a zostało to dokonane po cichaczu, do tego o godzinie o 18. Odnośnie samego pojawienia się tematu nieorgyinalnych plików. Migracja szablonu została przez Państwa przeprowadzona i wszystkie pliki przeszły weryfikację. Jednak później (zresztą po naszym wskazaniu - teraz możemy jedynie żałować) dopiero zorientowaliście się Państwo, że jakieś dodatkowe szablony istnieją. Myślę, że Klienci Shopera powinni być świadomi, że jak coś jest nie po Waszej myśli (ale też nie ma uzasadnienia w Regulaminie) to może się to wiązać z narzuceniem woli, bez próby porozumienia. W naszym przypadku skutkowało to usunięciem plików szablonu i krótkotrwałym (na szczęscie) niedziałaniu sklepu. Pozdrawiam P.S. Nie chcielibyśmy "zamiatać" problemu pod dywan odpisując na Pani wiadomość przez DOK, ponieważ uważamy, że społeczność Shopera powinna znać jego zarówno pozytywne jak i negatywne strony.
  9. Niestety migracja minęła pozytywnie, jednak to co się wydarzyło dziś pokazało dobitnie jak Shoper traktuje swoich Klientów niezależnie od licencji. Nasz sklep posiadał wiele modyfikacji, także szablonu graficznego - jednak został on w pełni dostosowany do wymogów wersji SaaS (przede wszystkim brak skryptów php). Sklep został w pełni przemigrowany przez Shopera i działał poprawnie przez tydzień. W międzyczasie zapostulowaliśmy (podobnie jak w poście powyżej), aby można było dodawać swoje pliki .tpl. Na nasze nieszczęście w międzyczasie Shoper ogarnął się, że przy migracji sami wgrali kilka naszych dodatkowych plików. Dostaliśmy maila, że zostaną usunięte, oczywiście odpowiedzieliśmy z prośbą o ich nie usuwanie - bez nich sklep całkowicie nie działa. Niestety Shoper bez naszej zgody usunął pliki naszego szablonu graficznego, co spodowowało, że był nieczynny. Bez jakiegokolwiek poinformowania, że pliki zostaną usunięte. Do tego stało się to dziś tuż przed 18, więc jakikolwiek kontakt był niemożliwy. Dzięki naszej intwerwencji sklep był nieczynny tylko ok. godziny. Czy w dziale IT Shopera nikt nawet nie zauważył, że po usunięciu plików sklep przestał działać? Czy to nie jest wprost działanie przeciwko interesowi Klienta (który notabene korzysta z Shopera od poand 7 lat i jest aktywnym użytkownikiem jego społeczności)? Dodatkowo regulamin licencji SaaS nie mówi nic o tym, że sklep może zostać wyłączony z powodu szablonu graficznego, mówi jedynie, że Shoper nie ponosi odpowiedzialności za dodatki, które sklepy wdrażają. @Joanna Worona liczymy na kontakt z Państwa strony w celu wyjaśnienia tej sytuacji. P.S. Taka polityka nie zachęca do tworzenia jakichkolwiek własnych modyfikacji i wyróżnienia się na tle innych sklepów - co może zniechęcać potencjalnych Klientów - kto chce mieć identyczny sklep jak konkurencja?! Warto dodać, że nasze modyfikacje (a dokładniej konfigurator linii piwnej) zostały dostrzeżone i pozytywnie opisane na Państwa blogu - https://shoper.prowly.com/41093-jak-nie-walczyc-cena-w-e-commerce.
  10. A od kiedy ten problem występuje? Allegro zaktualizowało swój interfejs API i nie wiem na ile licencje samodzielne są wpsierane pod tym kątem.
  11. @sfin44 Żadnego pliku JS nie zmieniamy. Za wygląd odpowiadają pliki CSS. Jeśli koszyk jest 3 elementem od końca to można na sztywno dodać to w stylach. Analogicznie do tego co napisałem 3 wiadomości wyżej. Tak więc do szablonu swojego w Styl graficzny & Nawigacja -> Aktywny styl graficzny -> Własny styl CSS dodaj poniższe linijki: .menu #rwd-menu li:nth-last-child(3){ display: none !important; } Pozdrawiam!
  12. Cześć, Na forum było wiele informacji i wątpliwości co do przejścia z niewspieranej licencji samodzielnej na SaaS. Mieliśmy sporo obaw czy wszystko będzie działało dobrze. Ogólnie wrażenia są pozytywne. Migracja trwała lekko ponad 3 godziny (na screenie poniżej widać downtime 3h 30min) została przeprowadzona przez Shopera. Jako, że mamy sporo opcji dodatkowych to byliśmy już przygotowani z tym, aby działały na wersji SaaS. Jedyną dla nas uciążliwością jest brak możliwości dodawania swoich plików .tpl do szablonu. Myślę, że brak takiej funkcji zabija wygodę tworzenia dodatkowych opcji i wygodnego zarządzania szablonem. Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni prędkością ładowania sklepu. Wersja na indywidualnej licencji była serwerze Futurehost. Cały czas na bieżąco monitorujemy uptime i czas odpowiedzi serwera chciałbym pokazać wykres, na który widać 2x mniejszy czas odpowiedzi, co jest dużym pozytywem. Na screenie czerwoną kreską pokazany jest moment przełączenia sklepu. Przez migracją brakowało realnych case'ów od sklepów (poza zapewnieniami Shopera), a jednak tych migracji było już wiele, stąd chcieliśmy się podzielić wrażeniami na forum Pozdrawiam P.S. Jakby ktoś chciał monitorować swoją stronę to polecam darmowe narzędzie - https://www.freshworks.com/website-monitoring/ P.S.2. Korzystamy bez problemu z Cloudflare i jego certyfikatu SSL, nie trzeba wykupywać certyfikatu w Shoperze.
  13. Ja to bym jednak nie edytował szablonu - brak późniejszej możliwości jego aktualizacji jest dość uciążliwy. Może warto "doładowywać" ean do opisu z poziomu JS wykorzystając FrontAPI - https://developers.shoper.pl/developers/front-api/js/get-product? Wtedy wystarczy stworzyć własny skrypt JS a nie edytować pliki .tpl.
  14. Można spróbować w inny sposób. To znaczy wykorzystać front api i stworzyć sobie oddzielną subdomenę na przyklad wyprzedaz.twojsklep.pl i tam stworzyć stronę która będzie pobierała dane z front api (można pobierać produkty w promocji, ale mogłoby to też działać na zasadzie jakiś proponowanych produktów). Jeśli ktoś z Was poszukuje takiego rozwiązania to proszę o kontakt przez wiadomość prywatną.
  15. W panelu administracyjnym w zakładce Styl Graficzny & Nawigacja -> Aktywny styl graficzny -> Po lewej stronie Moduły. Należy w górnych zakładach wybrać interesującą nas stronę (strona główna/lista produktów itd.). Następnie usunąć moduł baner1 lub baner2 który będzie się znajdował w miejscu, gdzie przeszadza. Pozdrawiam!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.