Jump to content

Nothing_special

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Nothing_special last won the day on May 19

Nothing_special had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About Nothing_special

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy jestem w stanie wykonać powiązanie dla grupy produktów z jednym konkretnym towarem, czy muszę to robić mozolnie metodą "jeden produkt źródłowy - jedno powiązanie" Np. do wszystkich zasilaczy awaryjnych dołączam jako produkt powiązany wybrany model pasującej baterii.
  2. Dzięki wszystkim. Niefajnie, ale cóż... U moich dostawców rozwiązano to jak na załączonym obrazku - albo wyszukuję wszystko, albo wszystko o stanie dowolnym, byle >0.
  3. Jeszcze doprecyzowując - wiem, że jest to do osiągnięcia przez atrybuty, ale klient nie chce zaznaczać wszystkich możliwości, jak np. z obrazka - chciałby po prostu pole "pokaż tylko dostępne", które nie wymaga więcej niż dwóch kliknięć, niespecjalnie wnikając w dokładniejsze stany magazynowe.
  4. Czy jest możliwe z poziomu klienta odfiltrowanie listy produktów dla tylko tych, których dostępność wynosi więcej niż 1? Np. z listy wszystkich wyszukanych przez klienta produktów, zaznaczenie jakiegoś checkboxa który spowoduje dalsze zawężenie wyświetlonej listy dla "tylko dostępnych"? Nie chcę globalnie ukrywać towarów niedostępnych - ta funkcjonalność mnie nie interesuje?
  5. było zaznaczane 12 lutego. Mało tego, nawet widzę wspomnienie o przekazaniu uwag do analizy
  6. Nie, dziękuję. Zgłaszałem już tutaj, ostatnia odpowiedź od was była... muszę sprawdzić Sprawdziłem - bez mała roku temu. Od roku cisza w temacie, pomijając innych użytkowników.
  7. Tak szczerze - zgłoszę sobie sugestię przez panel i co? Niektóre sugestie patrząc po forum są zgłaszane od więcej niż roku - czyli raczej dawno temu. Serio, zgłoszenie ich ponownie przez panel spowoduje że zostaną wdrożone? Śmiem wątpić. Gdyby miały być wdrożone, to by zostały wdrożone. Nie w sposobie zgłaszania tkwi problem. Zdecydowanie nie.
  8. To jest po to, żebyś nie marudził na forum, bo źle to wygląda
  9. Teraz mamy nową "automatyczną" odpowiedź wklejaną przez operatora - wszystko zgłaszać przez panel z poziomu sklepu. Nie ma to jak odpowiednia interakcja z utrzymującymi Was użytkownikami...
  10. Nothing_special

    Integracja

    Może warto zacząć od tych, z którymi współpracujesz. A na serio, to bez odrobiny informacji więcej, twoje pytanie można sprowadzić do "Zrobiłem prawo jazdy, jaki samochód mam kupić"
  11. Zadaj sobie pytanie, ile oddających głos "na tak" zdążyło zmienić platformę...
  12. Powtórzę swoje odpowiedzi, skoro pojawił się dedykowany temat. Ja to rozrysuję na swoim przykładzie (brak obsługi wsparcia dla cen po rabatach widocznych w koszyku oraz cen netto w koszyku) - mowa o sklepach B2B Wpływa, bo klient jeśli nie widzi ceny, to nie zamawia. Klient nie jest od liczenia ile za co zapłaci, tylko ma mieć informację "na tacy" - produkt A po rabacie kosztuje tyle, produkt B tyle, produkt C tyle. A nie kwota przed rabatami to 500, a po rabacie 331,73, a ile od czego odjąć to policz se kliencie sam, będziesz bieglejszy z matmy. Wpływa, bo jeśli tego nie będzie, to żegnam się z wami bez specjalnego wylewania łez (przy czym nigdy nikomu nie polecę waszego rozwiązania, uprzedzając z góry o jego koślawości) j.w. - nie mając tej funkcjonalności może i pozyskacie klienta b2b, ale on szybko odejdzie, zniechęcony obsługą - czyli witamy w punkcie drugim. - odpowiedzi są w punkcie 2 i 3. 
  13. Tja... Siedzisz z nadzieją na poprawki i usprawnienia, a dostajesz n-tą metodę płatności.
  14. Wszystko to piękne, ale np Płatności Shoper - no pliz, to jest tak bardzo potrzebne, że o rety o rety. 5) Każdy temat np. “allegro”, “multiakcje w panelu”, “wyszukiwarka w sklepie” przechodzi przez proces oceny w 4 płaszczyznach: - Jak bardzo zrealizowanie danego tematu wpływa na zwiększenie przychodów w sklepach - Jak bardzo zrealizowanie danego tematu wpływa na "churn" naszych klientów - Jak bardzo zrealizowanie danego tematu wpływa na pozyskanie nowych klientów - W jaki sposób zrealizowanie danego tematu wpływa na bezpośrednie przychody naszej firmy.  Ja to rozrysuję na swoim przykładzie (brak obsługi wsparcia dla cen po rabatach widocznych w koszyku oraz cen netto w koszyku) - mowa o sklepach B2B - zwiększenie przychodów w sklepach Wpływa, bo klient jeśli nie widzi ceny, to nie zamawia. Klient nie jest od liczenia ile za co zapłaci, tylko ma mieć informację "na tacy" - produkt A po rabacie kosztuje tyle, produkt B tyle, produkt C tyle. A nie kwota przed rabatami to 500, a po rabacie 331,73, a ile od czego odjąć to policz se kliencie sam, będziesz bieglejszy z matmy. - Jak bardzo zrealizowanie danego tematu wpływa na "churn" naszych klientów Wpływa, bo jeśli tego nie będzie, to żegnam się z wami bez specjalnego wylewania łez (przy czym nigdy nikomu nie polecę waszego rozwiązania, uprzedzając z góry o jego koślawości) - Jak bardzo zrealizowanie danego tematu wpływa na pozyskanie nowych klientów j.w. - nie mając tej funkcjonalności może i pozyskacie klienta b2b, ale on szybko odejdzie, zniechęcony obsługą - czyli witamy w punkcie drugim. - w jaki sposób wpływa na przychody Waszej firmy - odpowiedzi są w punkcie 2 i 3.
  15. Niby tak, ale tu nawet człowiek się nie może doprosić o to, żeby klienci z ustalonym rabatem widzieli w koszyku ceny już po rabacie, a nie siedzieli z kalkulatorem i obliczali sobie sami ile właściwie za coś płacą. Rzecz niby oczywista, ale nie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.