Jump to content

Wasserman

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutral

About Wasserman

  • Rank
    Newbie
  1. Proponuję abyście wprowadzili w sklepie moduł obsługi reklamacji RMA wzorem konkurencji tak jak to istnieje chociażby w IAI-Shop , Redcart czy Selly. Poprawi to znacznie obsługę klientów no i dla sprzedawców będzie dział reklamacji zorganizowany w jednym miejscu. Tak aby klient mógł zgłosić za pomocą formularza reklamację automatycznie otrzymał numer reklamacji i mógł śledzić jej przebieg.
  2. Gdyby działała normalnie było by super. Nie chcę się zagłębiać w szczegóły, żeby coś tam znaleźć trzeba mieć sporo farta, wśród klientów nie da się znaleźć klienta mając nawet nazwisko ;) i wiele innych niedoróbek ma ta wyszukiwarka. Na szczęście wyszukiwarka dla klientów została poprawiona. ** Przydała by sie tez integracja z innymi firmami wysyłkowymi, w naszym przypadku GLS ** ta cześć sugestii w osobnym zgłoszeniu http://sugestie.shoper.pl/161666-Integracja-z-kurierami
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.