Jump to content

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

5 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      190
    • Nie
      0


Recommended Posts

Dodatkowo jeśli mamy włączony rabat na pierwsze zamówienie, to świeży klient po zalogowaniu mógłby widzieć taką cenę jaka mu się należy. Poza tym jeśli mamy stronę informującą o rabatach, to link do niej mógłby się dyskretnie wyświetlać przy cenie produktu (jako opcja do włączenia).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Możliwość prezentacji przynajmniej dwóch poziomów cen. Domyślnie - detaliczna. Dla odbiorców hurtowych - np. ceny hurtowe Prowadząc sprzedaż hurtową byłaby możliwość przypisania do konta odbiorcy hurtowego poziomu cen hurtowych, które byłyby widoczne tylko po zalogowaniu. Domyślna prezentowana cena zostałaby detaliczna. Przykład: tworzymy grupę klientów ODBIORCY HURTOWI przypisujemy do grupy domyślny poziom prezentacji cen - ceny hurtowe Manager wysyła na stronę dwa poziomy cen - detaliczną i hurtową ogólnie widoczne są ceny detaliczne (zarówno dla Klientów dokonujących jednorazowego zakupu, jak i dla Klientów zalogowanych) dla odbiorców hurtowych przypisanych do grupy ODBIORCY HURTOWI widoczne są ceny hurtowe (oczywiście po zalogowaniu) Cały proces aktualizacji cen detalicznych i hurtowych oczywiście w pełni zautomatyzowany - z wykorzystaniem Shoper Managera. Dla firm prowadzących sprzedaż detaliczną i hurtową, oprogramowanie Shopera obecnie nie ułatwia sprzedaży hurtowej i odstaje pod tym względem od konkurencji. Wiele razy kontaktowałem się w tej sprawie z chłopakami z Shopera, jednak kończyło się tylko na obietnicach, że prace nad tym rozwiązaniem trwają. Jednak z tego co widzę wolą koncentrować się na nie wiadomo komu potrzebnych (z pewnością nie potrzebnych firmom chcących zwiększać sprzedaż) gadżetach jak np. integracje z podrzędnymi serwisami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Widoczne ceny dla zalogowanych klientów, którzy posiadają stały rabat - do tej pory rabat jest widoczny dopiero w podsumowaniu zamówienia. Czy sklep nie może przeliczyć tego i pokazać (po zalogowaniu) klientowi 'jego' cen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Popieram pomysł w 100%, upominam się o to rozwiązanie od zeszłego roku. Ceny powinny być aktualizowane za pomocą Managera, żeby przypadkiem nie trzeba było ręcznie wstukiwać w każdej pozycji dodatkowej ceny dla różnych grup odbiorców.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dalszym etapie przydałoby się także powiązać poprzez Managera cenniki w sklepie z cennikami w Subiekcie tak, aby zmiana cen detalicznych/hurtowych/itp w Subiekcie przekładała się na automatyczną zmianę odpowiednich cen w sklepie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam. Wchodząc na stronę ?sklep.shoper? widzimy ceny detaliczne-początkowe. Pierwszy rzut oka drogo-KONIEC. Okazuje się,że mamy ?kupony rabatowe?,które naliczają rabat na końcu.OK.Kto porównuje ceny nie dojdzie tam. Klient widząc,ile ma zapłacić za produkt i ile dostał rabatu %(za pomocą ?liczbowej informacji o wielkości promocji?) jest zadowolony lub nie (cena za wysoka,mała promocja,itd.,miał ciężki dzień). Panel ?Promocji? można zrobić jak kupony rabatowe Asortyment: cały asortyment tylko produkty z kategorii tylko produkty producenta tylko wybrane produkty tylko stan dostępności lub łączyć opcje wyżej lub filtrować opcje wyżej Myślę ,że to dobre rozwiązanie. Pozdrawiam Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites
popiram w 100% Możliwość definiowania kilku cen dla produktów np.: detaliczna, hurtowa, specjalna i przypisywania ich poszczególnym grupom klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
także popieram z tym że widziałbym opcje ustalenia cennika hurt <->detal jako %rabatu aby nie trzeba było tworzyć dwóch odrębnych cenników, tylko mamy detal, a hurt dostaje x% rabatu od niego, a aktualizuje się tylko jeden z nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam po raz kolejny proponuje o możliwośc wprowadzenia minimum dwóch cen dla produktu jak również jeśli już klient otrzyma np.10% rabatu żeby zaraz widział pomniejszoną cenę o 10% a nie z kalkulatorem w ręce zapełniał koszyk . 90 procent sklepów internetowych ma taką opcje ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kupując Shopera miałem nadzieje że jest możliwość ustalania hurtowych odbiorców jak w innych oprogramowaniach tego typu . Będę musiał kupić osobno oprogramowanie innej firmy :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brakuje mi możliwości nadania klientowi lub grupie klientów wskazanych cena na towary (warianty towarów) tzn nie cena bazowa pomniejszona o 5% ale cena dokładnie 125zł

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przydałaby się opcja dwóch cen widocznych dla klientów hurtowych i detalicznych. Po rejestracji klienta ustawiamy go jako klient hurtowy i widoczna jest dla niego cena hurtowa i na odwrót.

Share this post


Link to post
Share on other sites
to zdecydowanie potrzebne rozwiązanie, nawet w przypadku klientów detalicznych fajnie byłoby aby niektórym po prostu można przypisać niższe ceny, opcja rabatu nie rozwiązuje sprawy bo upust nie jest możliwy taki sam na każdy produkt, dla przykładu w mojej branży rabat na toner - zamiennik może być zdecydowanie wyższy niż rabat na drukarkę

Share this post


Link to post
Share on other sites
W sklepie bardzo przydatna byłaby możliwość definiowania różnych cen dla konkretnego produktu, na zasadzie innej ceny dla danej waluty , innej ceny netto i brutto etc. W tej chwili ceny w Shoper skonstruowane są bardzo nieelastycznie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, Chciałbym zaproponować wprowadzenie możliwości ustalenia cen, osobno dla każdego produktu, w zależności od grupy klientów. Na dzień dzisiejszy można ustawić rabat dla grupy klientów, ale nie można ustawić indywidualnie dla produktów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam pewną sugestię która jak myślę bardzo ułatwiłaby pracę na shoperze. Otóż zalogowany klient np kategorii gold z rabatem 8% mógłby po zalogowaniu widzieć już swoje ceny po jego osobistej obniżce. Wówczas swobodnie kupuje produkty widząc ile ma przygotować pieniążków za zakupy w koszyku Dziś jest tak że zamawiając widzi standardowe ceny a dopiero po wejściu do koszyka widzi swój rabat globalny. I nie zamawia do swojej granicznej ceny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proponuję uzupełnić możliwość wprowadzenia rabatów dla klienta w odniesieniu do kategorii produktów, jakie kupuje. Chciałabym w sklepie oferować specjalne ceny dla klientów B2B, ale poszerzając asortyment o detaliczny mam ryzyko, że przypisanie stałego rabatu klientowi spowoduje iż kupi on ów detaliczny produkt z rabatem.Prowadząc sprzedaż stacjonarną muszę oferować różne poziomy rabatu od cen katalogowych dla różnego asortymentu. Myślałam, że uda mi się tego uniknąć w e-sklepie, ale niestety jest bardzo niekorzystny odzew klientów, to możliwe, że spowoduje iż zrezygnuję z takiego sklepu na rzecz indywidualnej dedykowanej propozycji. W ogóle model ustalania cen i rabatów warto rozbudować, obecnie systemy sprzedażowe, czy systemy ERP mają wiele algorytmów zaszytych w swoich możliwościach i e-sklep w sumie musi podążać za tymi modelami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Warto byłoby odwzorować rozwiązanie z PrestaShop, które umożliwia dla każdego produktu nadawanie specyficznej ceny w zależności: - waluty - kraju - grupy klienta - wybranego klienta - przedziału czasowego (od wskazanego dnia do wskazanego) - ilości sztuk Możliwe jest zastosowanie określonej ceny lub zmiany o określoną wartość lub procent ceny bazowej. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko na obsługę dowolnej liczby poziomów cenych, ale nawet nadawanie indywidualnych cen dla określoncyh klientów, cen zależnych od ilości zamawianych produktów, różnych cen w różnych walutach, czy specyficznych dla danego kraju. Pozwala określić także okres, jakiego obejmuje, czyli zastępuje m. in. moduł promocji, który jest aktualnie dostepny w Shoper.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam ! Od kilku lat korzystamy z Waszej aplikacji sklepu internetowego shoper do sprzedaży detalicznej i jesteśmy z tego bardzo zadowoleni . Oprócz sprzedaży detalicznej prowadzimy sprzedaż hurtową , dla której mamy system B2B podłączony do Subiekta . Jednak ten system jest bardzo ubogi w grafiki i klienci hurtowi za bardzo nie chcą z tego korzystać , korzystają z sklepu internetowgo - a telefonicznie proszą o ceny . Bardzo dobrze byłoby gdyby shoper umożliwiał stosowanie poziomów cen dla poszczególnych klientów hurtowych , zwiększyłoby się zdecydowanie zainteresowanie użytkowników Waszym systemem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Od dwóch lat ani o krok nie przybliżyło się rozwiązanie sprawy dodatkowych poziomów cenowych do produktu - dlatego przypominam - może kiedyś się doczekam... wtedy wrócę od konkurencji. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.