Jump to content
Anzys

termin wysyłki w zamówieniu

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

1 member has voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      3
    • Nie
      0


Recommended Posts

możliwość edycji 'deklarowany termin wysyłki' w zamówieniu - może być na podstawie gotowego kalendarza i wskazania daty, a najlepiej jakiegoś zakresy dat od X do Y, w ostateczności tylko pole do wisania daty dd-mm-rrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, deklarowany termin wysyłki zamówienia jest pobierany z produktu który ma najdłuższy czas 'Termin wysyłki'. Wystarczy w zamówieniu zmienić ten czas przy produkcie na wyższy i tym samym zmieni się Deklarowany termin wysyłki całego zamówienia. Zmiana tej wartości w zamówionych produktach nie ma wpływy na wcześniej ustalony termin dla tego produktu w sekcji ASORTYMENT > PRODUKTY.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak to się zgadza, ale czasami się zdarza że producent z obiecanych X tygodni przeciąga jeszcze o X dni dostawę i wówczas mógłbym wpisać/poprawić termin dostawy o te X dni, a obecnie nie ma możliwości, tylko mailowo poinformować o zmianie dostawy, a w formularzu i tak już zostaje pierwotna data.

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy nie można tego pola dać do edycji? wstawić tam prosty kalendarz... zasada tj. dotychczas - termin = nadłuższa realizacja produktu, a ci co potrzebują zmienić ten termin mieliby kalendarzyk. obecnie mam problem bo rzeczywiste terminy w okresie świątecznym mamy już o 3 tyg. dłuższe niż założone przy produktach... to bardzo w błąd wprowadza i powiduje wiele nieprzyjemnych zdarzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może zrobicie coś wreszcie z dniami wolnymi lub uwzględniając godziny i dni pracy sprzedawcy aby to było brane pod uwagę podczas wyznaczania "terminu realizacji / wysyłki"
@Anna Boczar

https://www.shoper.pl/forum/topic/2669-termin-dostawy-uwzgleniający-dni-wolne/ - ten zablokowany

tu cisza, a jakąś aktywność na forum ponownie zaczęliście wykazywać :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć OPTO. Jest mała nadzieja, że coś się ruszy z zaangażowaniem pracowników Shopera na forum. Mam nadzieję, że jest to światełko w tunelu, a nie pociąg :D. Omawiany problem z wyznaczaniem terminu realizacji / wysyłki jest także według mnie jednym z pilniejszych do poprawy w Shoperze.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oby, to już któraś osoba... światełko się pojawia, potem pojawiają się odpowiedzi dotyczące przekazania do działu IT, kolejnym etapem jest... pojawienie się dodatkowo płatnej appki.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OPTO rzeczywiście działamy i sukcesywnie odpisujemy na forum wraz z @Marcin Piskorz. Nawiązując do metafory @Robert Błaszczak, planujemy być światełkiem w tunelu (nie pociągiem) ;) Zorientuję się jak ma się sprawa uwzględniania czasu pracy przy ustalaniu terminu dostawy i dam Wam znać. Faktycznie, wiele Waszych sugestii jest realizowanych za pomocą dodatkowych aplikacji. Wynika to z tego, że chcemy dać Wam możliwość rozbudowywania systemu, ale nie każdy potrzebuje wszystkich sugerowanych przez Was funkcji. Nie chcemy obciążać nimi systemu oraz nie chcemy obciążać kosztami osób nieplanujących korzystać z dodatkowych rozwiązań. A niestety wprowadzanie wielu nowych funkcjonalności do ogólnej oferty, wiązałoby się z podniesieniem ogólnych opłat. Jednak na pewno nie jest tak, że wszystkie zmiany przerzucamy na dodatkowe aplikacje ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzyskałam odpowiedź. Wprowadzanie omawianej tu funkcjonalności, czyli ustalanie terminu wysyłki z uwzględnieniem dni/godzin pracy sprzedawcy, planowane jest na przyszły rok. I będzie to obsłużone przez nas, nie przez zewnętrzną aplikację :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, jednak zwróćcie uwagę, że niektóre z tych "udogodnień" powinny być jako moduł engine sklepu, a wychodzi że developerzy przeglądają forum i co jakiś czas pojawia się appka płatna z tym co najbardziej "boli" użytkowników sklepu.

Oczywiście, że rozumiem i pewne rzeczy mogą być "modułowe" ale pewne bugi pomimo wielu zgłoszeń dawno temu na bok jak i na forum dalej nie są naprawione.

Chciażby dalej występujący błąd z wyświetlaniem https://www.shoper.pl/forum/topic/3543-złe-wyświetlanie-modułu-w-std-rwd-szczegóły-produktu/?tab=comments#comment-10234 z notką że w 2015 zostało zgłoszone do poprawy i... nadal występuje na jednej podstronie 

Dodatkowo po wypuszczeniu dla licencji samodzielnych u mnie znowu w mobilnym działa tylko panel RWD - pomimo u doły możliwości przełączenia - nie działa.

 

Ale żeby nie zaśmiecać tematu. Super. Przyszły rok.. który kwartał? ;-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OPTO są też rzeczy, które są zmieniane u nas w systemie. Zazwyczaj co 3 tygodnie dla wersji abonamentowych wychodzi nowa paczka, zawierająca nowe rzeczy lub/i poprawki zgodne z sugestiami klientów. Z licencjami samodzielnymi jest to trochę bardziej skomplikowane, niemniej jednak pojawia się co najmniej kilka aktualizacji w ciągu roku. Oprócz tego pojawiają się aplikacje, które pozwalają rozbudować możliwości sklepu i dostosować do indywidualnych potrzeb.

Jeśli chodzi o panel RWD to odświeżę u nas temat i mam nadzieję, że jutro uda nam się wrócić do Ciebie z odpowiedzią. Napiszemy bezpośrednio w temacie, do którego podesłałeś link, aby nie rozmywać tego wątku ;)

Wracając do sugestii z tego tematu, nie jestem w stanie podać Ci dokładniejszej daty. Jest w naszych planach na przyszły rok, ale oprócz planowanych rzeczy będą też rzeczy, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć, takie jak np. zmiany Allegro ;), czy zmiany prawne. Może się więc okazać, że "wskoczy" nam coś pilnego, koniecznego do zrobienia aby sklepy mogły normalnie funkcjonować i wtedy automatycznie planowane rzeczy się opóźniają. Na prośbę użytkowników forum nie piszemy już tylko, że temat został zgłoszony do działu IT, tylko staramy się dać Wam bardziej szczegółową informację zwrotną. Możecie się więc od nas spodziewać odpowiedzi czy pomysł nam się podoba i czy pojawi się w najbliższym roku, czy nie. Chyba, że mamy już stworzony changelog najbliższej aktualizacji, to będziemy pisać, że wejdzie w najbliższej aktualizacji ;) Jeśli wiemy, że nie będziemy w stanie zrealizować Waszej prośby lub z góry wiemy, że może to być zrealizowane tylko przez zewnętrzną aplikację, to także będziemy dawać znać. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.