Jump to content
Gb1

Wysyłka gratis dla produktu

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

12 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      151
    • Nie
      0


Recommended Posts

Wysyłka gratis dla konkretnego produktu. W konkurencyjnych sklepach internetowych widzimy opcję wysyłka gratis przy produkcie. Jest to np reprezentowane przez szarfę lub ikonę przy zdjęciu. Po dodaniu tego produktu do koszyka dostawa automatycznie jest gratis. Czy coś takiego można dodać do shoper-a ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zgłaszam sugestię darmowej wysyłki. Opcje można by zaznaczać już w momencie wprowadzania produktu, tak jak to jest w portalu allegro, a nie za pomocą kuponów rabatowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najlepiej, aby była możliwość wprowadzenia konkretnej kwoty dostawy do danego produktu lub kategorii np . 0zł 5zł itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sugestia została dodana rok temu i przez ten czas nie udało Wam się tej sugestii zrealizować. ILE JESZCZE BĘZIE RZEBA CZEKAĆ??? Kupony rabatowe są problematyczne bo Klienci mają z tym problem wydzwaniają i składają finalnie zamówienie telefonicznie. Zbliżają się święta i każdy z nas zapewne będzie chciał zrobić promocję by przyciągnąć klientów. Powinna już dawno być ta sugestia zrealizowana. Proszę o jakieś informacje giedy można się spodziewać jakiejś reakcji z Waszej strony???????? Rok to chyba trochę za długo!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dziękujemy za wszystkie oddane w tej sugestii głosy. Chcemy podkreślić iż wszystkie Państwa komentarze i sugestie traktujemy bardzo poważnie. W ostatniej aktualizacji wdrożyliśmy m.in. wiadomości automatyczne (http://sugestie.shoper.pl/145933-Maile-wysylane-po-X-dniach-od-?order=popular) oraz łączenie zamówień (http://sugestie.shoper.pl/129979-Laczenie-zamowien?order=new), których źródłem był sugester (pełny opis aktualizacji można znaleźć na http://blog.shoper.pl/2013/10/28/shoper-w-wersji-5-4-12/). Komentowana w tym wątku funkcjonalność znajdzie się w jednej z najbliższych aktualizacji, zaraz po zakończeniu prac nad nową wersją wariantów, full responsywnym (RWD) panelem administracyjnym oraz full responsywnym (RWD), nowym szablonem graficznym.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Widzę, że Shoper błyskawicznie realizuje sugestie swoich Klientów - dopiero minęły 2 lata - GRATULUJĘ. Dzięki tak ślamazarnej postawie zrezygnowałem z ostatnio z jednego ze sklepów. Z kolejnych będę rezygnować w przyszłości gdyż macie swoich Klientów w du... tzn nosie. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, pamiętamy o tej sugestii. Otrzymałam informację, iż rozwiązanie jest aktualnie dopracowywane. W pierwszej kolejności Shoper jest przygotowywany do zmian wymaganych przez Nową Dyrektywę Unijną. Następna, po tej, aktualizacja powinna już objąć tę sugestię. Będę Państwa informować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie czytałeś/aś - jest dopracowywane od roku, to znaczy, że jeszcze nie czas na to ;)

Mam 3 sklepu. jeden mam od roku, a 2 sklepy mam od ok 3 lat. co roku płacę za przedłużenie aktualizacji ok 2,5tys. W między czasie na rzeczy które są w sugestiach nawet od 3 lat musiałem zapłacić innej firmie na zrobienie niektórych udogodnień bo od SHOPER-a jeszcze się nie doczekałem. Część zrobiłem sam ale kosztowało mnie to już ok 2tys. W tym roku kończy mi się abonament na 1 ze sklepów i nie zamierzam przedłużać bo po co ??

Jak to jest, że firma zewnętrza wykonuje taki projekt w ciągu tygodnia od złożenia zamówienia do instalacji. A pewnie mają wiele innych zleceń. Natomiast shoper na zrobienie takiej poprawki potrzebuje 4 lata na analizę i przygotowanie się zrobienia takiej poprawki/funkcjonalności i to nie jest jeszcze pewne czy nie potrwa dłużej.

 

Pozdrawiam

BOJAK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 5 i pół roku klienci proszą Was o ten mały, prosty dodatek do oprogramowania sklepu i nic. Wstyd. Trzeba wymyślać dziwne kombinacje z wagami produktów i kosztami wysyłki uzależnionymi od wagi. A później klient kupuje u nas fotel biurowy za 2.000 zł objęty darmową wysyłką i przy okazji taśmę do ćwiczeń za 20 zł i mu się koszt wysyłki pokazuje. Następnie dzwoni zbulwersowany i pyta dlaczego chcemy go naciągnąć na dodatkowe koszty. Wielu jednak zapewne porzuca koszyki i kupuje u konkurencji, kiedy taka głupota ich zdenerwuje. Sam pewnie bym tak zrobił. Ciekawe ilu klientów w ten sposób tracą sklepy działające na platformie shoper?! Zróbcie coś z tym wreszcie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dzień dzisiejszy nie wydaje mi się, żeby shoper zrobił coś w tym kierunku. Teraz pozostaje nam na czekanie aż taki dodatek będzie można kupić jako abonament u jednego z developerów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nawet nie jest śmieszne... zero poważnego traktowania.

Inne sklepy mają to normalnie w standardzie, a Shoper rozwija tylko swoje płatne aplikacje... a podstawowych funkcji brak.

Trzeba w końcu przejść na inne oprogramowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, z tego co wiem, wprowadzenie tego dodatku nie jest planowane na nadchodzący rok. Z informacji jakie posiadamy, inne funkcjonalności są bardziej wyczekiwane przez naszych klientów i to nad nimi będziemy pracować w najbliższym czasie. Jeśli coś miałoby się zmienić w tej kwestii, będę dawać znać.

Ponadto zauważyłam, że ten temat jest zdublowany, dlatego zamykam dyskusję w tym wątku i zostawiam starszy: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.