Jump to content
Dmdsklep

Kasowanie wielu zdjęć jednego produktu - powinno być jednym kliknięciem

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

11 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      32
    • Nie
      0


Recommended Posts

Sam wielokrotnie zgłaszałem ten problem - nie powinno to być rozpatrywane jako sugestia, ale jako istotny mankament. W przypadku masowej aktualizacji zdjęć konieczność pojedynczego kasowania zdjęć, gdy dla jednego produktu trzeba skasować po kilkanaście zdjęć, jest koszmarną stratą czasu. Jestem zdumiony, że tak podstawowa funkcjonalność nie została wprowadzona natychmiast przy implementacji edycji produktu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podbiłam ten temat w naszym dziale rozwoju, nie planowaliśmy tego w najbliższym czasie, ale dopracujemy tę funkcję. Dziękuję za przypomnienie tej sugestii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 22.03.2018 at 11:15, Joanna Worona napisał:

Podbiłam ten temat w naszym dziale rozwoju, nie planowaliśmy tego w najbliższym czasie, ale dopracujemy tę funkcję. Dziękuję za przypomnienie tej sugestii.

Jak idzie dopracowywanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mija 8 lat od zgłoszenia tematu. Mijają 2 lata od stwierdzenia: "Podbiłam ten temat w naszym dziale rozwoju, nie planowaliśmy tego w najbliższym czasie, ale dopracujemy tę funkcję." Słabo - to jest eufemizm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Shoper! Jak idą prace nad tą poprawką? To chyba nie jest skomplikowane, skoro firma zewnętrzna stworzyła wtyczkę o takiej funkcjonalności. Trochę wstyd, że tak podstawowe rozwiązania muszą być dodatkowo płatne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, SPDESIGN napisał:

Czy wiadomo coś na temat ten poprawki, bo powiem szczerze ostatnio spędziłem kilka godzin na usuwaniu nieaktualnych zdjęć...

Jak napisał wcześniej Rysiek, można sobie kupić dodatkową aplikację zewnętrznej firmy. A jeszcze wcześniej, czyli zaledwie 2,5 roku temu:

"Dnia 22.03.2018 at 11:15, Joanna Worona napisał: Podbiłam ten temat w naszym dziale rozwoju, nie planowaliśmy tego w najbliższym czasie, ale dopracujemy tę funkcję. Dziękuję za przypomnienie tej sugestii."

Tak więc temat jest "podbity". Myślę, że twórcy Shopera po prostu mają inne priorytety. To że użytkownicy tracą czas lub muszą płacić za dodatkową aplikację, bo nie zaimplementowano tej prostej i oczywistej funkcji, jest dla nich mniej istotne.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widać shoper tworzy się bardzo sklepem DOKUP sobie najprostsze rozwiązania. Już nie ma nic fajnego w shoperze bez zakupu dodatkowych aplikacji. Wszystko jest tak robione, aby użytkownik dokupował kolejne aplikacje. Sugestia była firma zewnętrzna podłapała wypuściła aplikację kasa kolejna zarobiona. Niedługo wyłączą najprostsze rozwiązania i karzą przejść na premium...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.