Jump to content
Astra

Koszt dostawy na karcie produktu

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

11 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      27
    • Nie
      0


Recommended Posts

Uważam,że koszt dostawy powinien być wyświetlany na karcie produktu a nie dopiero po dodaniu produktu do koszyka,Klienci często dzwonią i dopytują jaki jest koszt dostawy pomimo że jest zakładka koszty dostawy,myśle że jest to bardzo istotne i dość proste w wykonaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
to jest proste do wykonania ale tylko w przypadku klientów z Polski. Gdy wchodzi świat sprawa się komplikuje, bo aplikacja musiałaby wiedzieć skąd jest osoba wyświetlająca produkt aby zaaplikować właściwy koszt wysyłki (który różni się dla stref) kolejna komplikacja - kraj zamieszkania może być różny od kraju wysyłki w związku z czym nawet pokazywanie kosztów dostawy tylko klientom zarejestrowanym i zalogowanym może być mylące wydaje mi się jednak że można byłoby koszt dostawy pokazywać, ale przy języku innym niż polski dać dropdown : choose shipment country to check the shipment cost for this item przy disclaimerze że koszt jest zależny od wagi i może się zmienić gdy dodamy większą ilość przedmiotów do koszyka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Żadne rozwiązanie nie jest idealne jednak większość Klientów sprzedaje swoje produkty na terytorium kraju,koszt dostawy mógłby być polem które wybiera właściciel sklepu ,myślę że dla sklepów nie wysyłających za granice wręcz nieodzownym.Klienci przy większych gabarytach boją się kosztów dostawy że będą jakieś kosmiczne a często jest to np 120 zł dla jednej palety w całym kraju,myślę ,że to by ich zachęciło do kupowania.Klienci często po kontakcie telefonicznym są zdziwienie że dostawa jest tak tania skoro z marketu położonego 20km płacili podobną kwotę. Drugą kwestią jest np: darmowa dostawa o której Klienci dowiadują się również dopiero po włożeniu produktu do koszyka!!A jest ona niewątpliwie największą zachętą przy zakupach.Dlatego myślę ,że może nie dla wszystkich ale dla większości użytkowników byłoby to super potrzebna modyfikacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jestem za, sam nadaje na paletach 90% wysyłek i koszty są 100-400zł, co z tego że w opisie są ujęte koszty dla 1/szt, jak większość i tak się dopytuje, a takie systemowe wyróżnienie jest bdb rozwiązaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niestety nigdy nie będzie tak,że każdemu dogodzimy,jedne funkcjonalności są niezbędne w jednych branżach inne w innych. Ważne jest aby było ich możliwie wiele aby każdy mógł w pełni spersonalizować własny sklep.Jeżeli sugestia pokrywa się jeszcze z innymi użytkownikami to już jest idealnie:)Mi i wszystkim sprzedającym na terytorium RP nie są potrzebne np: waluty ,a jednak są podobnie jak produkty cyfrowe :). Myślę ,że jeżeli coś jest dobrze umotywowane a dodatkowo łatwe w samej realizacji powinno być wykonane w pierwszej kolejności.

Share this post


Link to post
Share on other sites
waluty są integralną częścią tego systemu czy ktoś ich używa czy nie. Jakaś ich obsługa w tym kontekście i tak musiałaby być zaimplementowana. A swoją drogą życzę wszystkim sprzedającym jedynie na terytorium RP aby kiedyś te waluty im się przydały ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://sugestie.shoper.pl/Konfiguracja/123908-Wysylka-od-czyli-podanie-kosztow-wysylki - już to proponowałam, w troszkę innej formie (czyli koszty wysyłki od), ale mniej więcej o to samo nam chodzi... Sporo sugestii zaczyna sie dublować, a nawet 'triblować' ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jak w temacie? planujecie jakoś ująć informację o kosztach transportu by wyświetlała się w karcie produktu?... wystarczyłoby by koszt dostawy brany był z karty produktu>dostawa>wybierz gabaryt (przypisany do pola wyboru), a w treści dla kupującego "koszt przesyłki od... XXX zł"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sprzedaję drobne rzeczy i tak afunkcjonalność nie jest mi potrzebna. Ale nie ja jeden korzystam z shopera. Jeśli funkcjonalność można było by Wł/Wy to jestem za. Może sam będę kiedyś potrzebował.

Jestem na TAK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.