Jump to content
EKaleta.com

promocja na produkt z wariantami

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

9 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      27
    • Nie
      0


Recommended Posts

jesli ustalam promocje dla produktu, który ma warianty - warianty też powinny podlegać promocyjnej cenie (jeśli nie - ew. powinno sie ręcznie to zmieniać, czyli zostawić opcję ręcznej zmiany ceny w wariantach) obecnie cenie promocyjnej podlega tylko tzw. produkt podstawowy, którego nijak kupić nie można; klient może czuc sie oszukany

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, według mojej wiedzy istnieje możliwość sterowania ceną promocyjną wariantów. Gdy ustawiamy cenę promocyjną 4zł na produkt główny, który kosztuje 10 zł, oznacza że promocja wynosi 6zł. Gdy mamy warianty bez zmienionej ceny, każdy z nich będzie kosztował 4zł (będzie miał cenę wariantu głównego). Gdy zmienimy cenę wariantu na '+10zł' - jego cena wyniesie 20zł - 6zł = 14zł i tyle będzie kosztował ten konkretny wariant. Jedynie nie można wyłączyć konkretnego wariantu z promocji, tzn. można ustawić mu cenę na 'sztywno' czyli wpisać '10zł' (bez +/-) wtedy wariant będzie kosztował 10zł (jedyna wada tego rozwiązania to że będzie miał przekreśloną cenę 10zł na 10zł).

Share this post


Link to post
Share on other sites
W przypadku dodania promocji do produktu, który występuje w wielu wariantach, promocja dotyczy tylko podstawowego wariantu. Nie widzę nigdzie możliwości zrabatowania innych wariantów tego produktu, przez co funkcja promocji jest kompletnie bezużyteczna w przypadku produktów wielowariantowych (czyli praktycznie wszystkich). Czy można wprowadzić opcję rabatowania wszystkich wariantów produktów o określony procent? Nie będzie to rozwiązanie idealne, ale będzie lepsze od obecnego.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
oczywiscie że tak, ale: 1) nie ma opcji ustawienia wariantów od kwoty % 2) nie ma opcji ustawienia który wariant może być w promocji a który nie obydwie opcje byłyby bardzo przydatne i myślę że dla wielu klientów zachęciłoby do wybrania tego oprogramowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wersja % kwoty promocji jest wręcz obowiązkiem w dzisiejszych czasach... i powinna być priorytetem w następnej aktualizacji. a także czy dany wariant jest w promocji czy nie :) mam nadzieję że już wkrótce doczekamy się tej waznej zmiany :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przydałaby się opcja przecenienia konkretnego wariantu produktu (zamiast całego produktu ze wszystkimi wariantami) lub dodatkowe wyświetlenie wariantu produktu w wynikach wyszukiwania i możliwość zarządzania nim ( chociażby np promocjami)
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie nie analizowaliśmy dokładnie tematu, ale kwestia wariantów jest dla nas bardzo ważna i chcemy zająć się nią jak najszybciej. Nie mogę podać jeszcze dokładnego terminu, ale omówiłam Wasze sugestie z Kierownikiem produktu i będą uwzględnione w grafiku rozbudowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.01.2015 at 18:11, Grandesaldi napisał:

Przydałaby się opcja przecenienia konkretnego wariantu produktu (zamiast całego produktu ze wszystkimi wariantami) lub dodatkowe wyświetlenie wariantu produktu w wynikach wyszukiwania i możliwość zarządzania nim ( chociażby np promocjami)

dokładnie taką propozycję zgłosiłam, ale z kodem rabatowym na konkretny wariant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy Shoper ma zamiar wprowadzić to rozwiązanie? 
Mamy 2019 rok, widzę, że taks jest z 2012 roku, to trochę wstyd w moim mniemaniu, że przez 7 lat nie ma tej poprawki. 

TO jest mega dziwne, że chcę wprowadzić promocję i nie mogę ponieważ produkt posiada warianty.. Chyba nikt sobie nie wyobraża dodawani akażdego wariantu jako osobny produkt aby było dobrze. 

 

@Shoper proszę o informację jak to należy rozwiązać.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ile produktem jest np "długopis" i wariantem kolor tuszu, to cena zazwyczaj jest jedna "na produkt" niezależnie od koloru, więc zrobienie promocji to nie problem.

Ale gdy produkt to np: klej, gdzie wariantem jest opakowanie o różnej pojemności i cena nie jest +kwota, lub +% to jest to problem.

Zrobienie promocji na dany wariant również w tej chwili jest nie możliwe.

Dość mocno komplikuje to sprzedaż gdyż trzeba rozbijać warianty produktu na pojedyncze produkty z tym samym opisem i dopiero tu ustawiać cenę promocyjną...

 

( zdjęcie smutnej żaby ;( )

 

@Joanna Worona 

@Karolina Bartnik-Kura

@Anna Boczar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasz sklep też miał takie problemy, ustalaliśmy promocję na produkt z wariantami, produkt główny był w cenie promocyjnej a warianty w starej cenie.

Musieliśmy każdy wariant edytować i poprawiać cenę. Efekt był taki że często pojawiały się produkty w cenie 0,01zł.

Jako że mamy integrację Subiekt GT > Shoper autorstwa firmy FIRMES, napisali nam dodatek który pozwala nam w subiekcie ustalić cenę promocyjną dla każdego wariantu i sama integracja pilnuje poprawności cen, by te ceny w internecie zgadzały się z tym co mamy w programie.

Działa to już od jesieni i nie mamy żadnych problemów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale czy wtedy widać, że dany wariant produktu jest w promocji, czy po prostu jest jego nowa inna cena, a stara cena się nie pokazuje?

Jakiś link do produktu w sklepie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

minęło 7 lat od założenia tej ankiety, gdzie wiele osób zagłosowało i wiele jest za wprowadzeniem takiej funkcji czy możecie to w końcu wprowadzić czy nie ma co liczyć na to?

Czyżby 7 lat to zbyt mało na wysłuchanie głosu klientów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.