Jump to content
Wasserman

Moduł obsługi reklamacji RMA

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

8 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      21
    • Nie
      0


Recommended Posts

Proponuję abyście wprowadzili w sklepie moduł obsługi reklamacji RMA wzorem konkurencji tak jak to istnieje chociażby w IAI-Shop , Redcart czy Selly. Poprawi to znacznie obsługę klientów no i dla sprzedawców będzie dział reklamacji zorganizowany w jednym miejscu. Tak aby klient mógł zgłosić za pomocą formularza reklamację automatycznie otrzymał numer reklamacji i mógł śledzić jej przebieg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam. - Przydało by się dodanie dla klienta (po zalogowaniu) zakładkę zwroty i reklamacje, która umożliwiła by kontakt ze sklepem. - Jeżeli sklep oferuje darmowe zwroty/wymiany to wówczas umożliwić klientowi zamówienie kuriera/wygenerowanie listu do paczkomatu. - Interaktywny formularz zwrotu/wymiany/reklamacji. - jeżeli minie 14 dni lub inny okres ustalany indywidualnie w sklepie wówczas przy formularzach zwrot/wymiana widniała by informacja że miną okres zwrotu/wymiany - jak wyżej ale dotyczące reklamacji (po 2 latach) - data jako datę doręczenia wówczas ustalana mogła by być np. na podstawie zmiany statusu (doręczona) jeżeli przesyłki są rejestrowane, Lub dowolnie ustalona ilość dni po wysłaniu produktu (zmiana statusu) Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.