Jump to content
Sign in to follow this  
Igocza

pamiętanie koszyka klientów niezalogowanych

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

2 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      5
    • Nie
      0


Recommended Posts

Shoper nie pamięta koszyków klientów niezalogowanych. Po zamknięciu okna przeglądarki koszyk przepada, a to rozwiązanie, które obniża sprzedaż. Wystarczyłoby po cookies pamiętać te koszyki przez dwa tygodnie i dzięki temu mamy większe szanse na zawrócenie klientów do opuszczonego koszyka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam ZDECYDOWANIE warto byłoby jeszcze w przyszłości rozważyć taką zmianę. Spora część sklepów na rynku i ich platform pamięta koszyki użytkowników po zamknięciu przeglądarki np. prze kilka dni lub tygodni. Szczególnie byłoby to przydatne w sklepach gdzie decyzja zakupowa jest wydłużona lub klienci kupują po kilka produktów, pamiętanie koszyków na pewno byłoby dla ludzi tylko na plus. Obecne rozwiązanie z pamiętaniem koszyków tylko zalogowanych użytkowników jest zupełnie niewystarczające, zbyt mały % tego typu użytkowników. Brak pamiętania koszyków niezalogowanych na pewno zmniejsza sprzedaż.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jest doładnie tak jak napisał kolega yahoo23. Nie utrzymywanie koszyków osób niezalogowanych to ogromna strata. W naszym przypadku relacja koszyków osób zalogowanych i niezalogowanych do jakieś 1 do 200. Do tych pierwszych mogę chociaż wysłać maila, wobec tych drugich nic nie mogę :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym odświeżyć temat z uwagi na to że problem jest niezwykle istotny i dotyczy każdego sklepu shoper i każdy komu zależy na zwiększeniu sprzedaży powinien być zainteresowany tą zmianą.

Chciałbym zwrócić uwagę na obecność tej funkcji w platformach konkurencyjnych m.in. PrestaShop i zwycięzcy Ekomersów 2015 IAI-Shop którzy wprowadzili tą poprawkę w marcu 2015 roku.

Większość ekspertów branży internetowej jest zdania, że nie pamiętanie koszyków klientów jest negatywnym zjawiskiem.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.