Jump to content

Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?  

4 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za dodaniem takiej funkcjonalności do systemu Shoper.pl?

    • Tak
      9
    • Nie
      0


Recommended Posts

W integracji z Paczkomatami InPost brakuje istotnej funkcji, która nie pozwala na pracę z tym systemem w przypadku większych sklepów. Mianowicie, jeżeli mamy większą ilość paczek to nie nadajemy ich Paczkomat - Paczkomat tylko odbiór przez kuriera i dostawa do Paczkomatu, a takiej opcji dostawca oprogramowania czyli Shoper nie przewidział Niestety Shoper tego nie przewidział i nie można tak zrobić...

Share this post


Link to post
Share on other sites
niestety system pozwala jedynie nadawać paczki w paczkomacie lub w oddziale INpost, a nie daje mozliwości zamówienia kuriera gdy ma sie 5 paczek lub więcej

Share this post


Link to post
Share on other sites
I co, od maja nic w temacie? Jakich Wy macie programistów, że nie potrafią jednego pola wyboru przenieść z zakładki konfiguracyjnej do zakładki w której się szykuje paczkę? Jak nie wiecie jak to zrobić to może mój syn z gimnazjum Wam pomoże bo takie bzdety robi się w 5 minut a nie przez rok!
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kiedy zostanie wprowadzona opcja polecony inpost? to jest dużo tańsze niż zwykły paczkomat, a dla małych paczek idealne. A to też kwestia dodania pola tylko! Do gabarytu A, B, C jeszcze polecony - prościzna, a ilu klientów byłoby szczęśliwych z powodu jeszcze tańszej przesyłki :)

I zagraniczne paczkomaty i kuriera Inpost należałoby rozważyć w integracji, bo mają konkurencyjne ceny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadal nie ma integracji dla poleconych InPost, o crossborder managerze nawet nie ma sensu wspominać. Przez telefon uzyskałem jedynie informację, że nie jest planowane rozszerzenie tej integracji - proszę przemyślcie to i przekalkulujcie ilu klientów przez to stracicie.
Polecony InPost oraz jego allegrowa odmiana jest idealny do bardzo dużej gamy przedmiotów. Poważnie zaczynam się zastanawiać nad zmianą platformy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpisałam umowę z Inpostem, bo w dziale wysyłek Shoper wykazuje taką możliwość jak wysyłki "Shoper paczkomaty". umowa na 2 lata, na kuriera też, abonamentowa, płacić trzeba, a okazuje się, że nie ma takiej możliwości w shoperze, jak integracja z inpostem. jest, ale tylko teoretyczna, jest to tylko reklama narażająca na straty. podpisałam umowę na 18tys zł, czy wyślę czy nie, trzeba zapłacić, a tu się nie da robić wysyłek.... Shoper wymaga tokena i id firmy, którego inpost nie dostarcza, choć inpost też zapewniał, że taka integracja będzie możliwa po podpisaniu umowy. czuję się nabita w butelkę przez 2 firmy, dreamcommerce i inpost. czy ktoś z Was ma integrację z inpostem i działa mu to poprawnie? otrzymaliście "token" i "id" z inpostu? czy tylko mnie nie chcą go udostępnić? czy może inpost w ogóle takich rzeczy nie przesyłą i żadna integracja nie jest możliwa w shoperze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesteśmy w kontakcie z InPost i staramy się ustalić, dlaczego zaistniała taka sytuacja. Mamy też Twoje zgłoszenie w Dziale Obsługi Klienta - jak tylko otrzymamy jakieś informacje zwrotne od InPost, skontaktujemy się z Tobą mailowo.

Edit: Mamy już odpowiedź z InPost, kolega z DOK przesłał do Ciebie wiadomość - mam nadzieję, że uda nam się tę sprawę pozytywnie zakończyć. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 31.03.2019 at 12:32, [email protected] napisał:

Podpisałam umowę z Inpostem, bo w dziale wysyłek Shoper wykazuje taką możliwość jak wysyłki "Shoper paczkomaty". umowa na 2 lata, na kuriera też, abonamentowa, płacić trzeba, a okazuje się, że nie ma takiej możliwości w shoperze, jak integracja z inpostem. jest, ale tylko teoretyczna, jest to tylko reklama narażająca na straty. podpisałam umowę na 18tys zł, czy wyślę czy nie, trzeba zapłacić, a tu się nie da robić wysyłek.... Shoper wymaga tokena i id firmy, którego inpost nie dostarcza, choć inpost też zapewniał, że taka integracja będzie możliwa po podpisaniu umowy. czuję się nabita w butelkę przez 2 firmy, dreamcommerce i inpost. czy ktoś z Was ma integrację z inpostem i działa mu to poprawnie? otrzymaliście "token" i "id" z inpostu? czy tylko mnie nie chcą go udostępnić? czy może inpost w ogóle takich rzeczy nie przesyłą i żadna integracja nie jest możliwa w shoperze...

Witam,

u mnie to samo. Niby dostałem ID organizacji i token, ale niestety nie działają. :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie ID i token działają, przysłane są osobno.


Najśmieszniejsze jest to, że nie trzeba mieć umowy z Inpost, wystarczy założyć sobie konto prepaid i do tego konta poprosić o wygenerowanie ID/Token.

 

Zwróć proszę uwagę, że Token jest bardo długi. Upewnij się, że skopiowałaś i wkleiłaś cały.

 

Tego też nie wiedziałem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry

 

W temacie integracji InPost wysyłałem miesiąc temu sugestię dotyczącą możliwości drukowania minimum trzech listów przewozowych na jednej stronie,aktualnie można jeden co zajmuje tylko 1/3 kartki co jest po prostu czasochłonnym marnotrawstwem papieru.
Można także zmienić sam format listu przewozowego, tak aby na jedną stronę weszły 4 kafelki, jak to jest u innych operatorów z którymi współpracuję, m.in. SENDiT.
miłego dnia !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.