OPTO 24 Report post Posted September 27, 2017 Czy jest możliwość zmiany wyświetlania produktów uwzględniając ich stan dostępności dostępności wraz z możliwością/brakiem ich kupowania? Są produkty dostępne / niedostępne z możliwością zakupu. Jednak są i możliwości "wygaszenia" produktów z brakiem możliwości zakupu a są wyświetlane. W takim przypadku dobrze, aby podczas wyświetlania tych produktów przez klienta pojawiały się na końcu (zmiana priorytetu) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marcin Piskorz 2 Report post Posted December 29, 2017 @OPTO jeżeli pytanie jest aktualne - czy możesz wkleić linki do jednego i drugiego przykładu produktu? Nie wiem czy myślę o tych samych możliwościach, o których piszesz. Po jednym niedostępnym z możliwością zakupu i jednym "wygaszonym". Quote Share this post Link to post Share on other sites
OPTO 24 Report post Posted January 5, 2018 już piszę na stronie są wyświetlane produkty, nie ma znaczenia czy te na stronie głównej czy w danej kategorii produktowej. Jeżeli kilku produktom damy "status" na taki bez możliwości kupowania, to on dalej wyświetla się na stronie w tym samym miejscu. A mógłby wypadać na dół wyświetlanej kategorii, tak aby na górze strony np nie wisiały produkty oczekujące np na dostawę. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marcin Piskorz 2 Report post Posted January 17, 2018 @OPTO Nie mamy w planach takiej zmiany, jednak wprowadzę ją do rozważenia jako sugestię Klienta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HURTOWNIAWIMAL 0 Report post Posted September 8, 2018 Zdecydowanie produkty, których nie ma na stanie automatycznie powinny znikać a ręcznie powinno dać się ustawić "możliwość zamawiania " która jednocześnie przywracała by produkt na stronę. Zaczynam dopiero z platformą ale jako hurtownia mam już część produktów przygotowanych do wyświetlania. 2500 jest na stanie a 800 nie ma i nie wiadomo czy kiedykolwiek się pokażą. Po co klient ma widzieć szklaną bombkę w kolorze sinopapusiastym , którą mieliśmy w sprzedaży w zeszłym roku i która nie wiadomo czy będzie też w tym roku , a nawet jeżeli to może być na innym symbolu itd. Ręczna zmiana nie wchodzi w grę. PS. jestem w trakcie budowy sklepu , wysyłam linko do bratowej żeby zerknęła jak to wygląda i już pierwsze pytanie " kiedy będę miał jakieś tam patery bo widzi że teraz ich nie mam" - patera którą wyprzedawałem na początku roku, 50% tańsza niż te które mam na półce. Może chociaż automat który produkty o stanie zero ustawiał by na końcu listy? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trzy Zorze 0 Report post Posted June 12, 2019 Dnia 17.01.2018 at 10:00, Marcin Piskorz napisał: @OPTO Nie mamy w planach takiej zmiany, jednak wprowadzę ją do rozważenia jako sugestię Klienta. Właśnie natknęliśmy się na ten problem i trafiliśmy tutaj szukając pomocy. Czy pomysł automatycznego zrzucania produktów niedostępnych na dół listy (strona główna/widok kategorii) został jakoś rozpatrzony, lub zaimplementowany do platformy? Quote Share this post Link to post Share on other sites