Jump to content
Sign in to follow this  
maddalena_com_pl

Jedna strona finalizowania zakupu w koszyku.

Recommended Posts

Witam,

chciałbym zapytać o następującą możliwość ponieważ takiej nigdzie nie znalazłem w panelu.

Chodzi o to, żeby można było ustawić przy finalizowaniu zakupu w koszyku, aby wszystkie kroki były wyświetlane na jednej stronie. Wszystkie kroki powinny być wtedy zmieszczone na jednej stronie jedna pod drugą. Najlepiej jeszcze oddzielone jakoś ładnie.

Póki co znalazłem tylko opcję dodania do koszyka sposobu płatności i dostawy. Ale dalej klient musi przejść przez minimum 3 kroki, żeby zakupić towary. Co dla mnie jest zbędne i klient tylko traci na to czas, a w między czasie może zrezygnować z zakupów.

Podobne rozwiązanie widziałem na innych platformach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... Nie chcę uchodzić za marudera, ale patrząc na zaangażowanie Dreamcommerce S.A. we wdrażanie pomysłów i próśb użytkowników tego forum, mam wrażenie, że może za kilka lat to wprowadzą. Chyba że wcześniej będzie taka funkcjonalność w postaci dodatkowej aplikacji w cenie 199 PLN / m-c.

Niestety, ale wydaje mi się, że pomysły użytkowników forum na zmiany w skrypcie sklepu Shoper są w większości wykorzystywane jako pomysły na dodatkowe płatne aplikacje rozszerzające funkcjonalności Sklepu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Robert Błaszczak napisał:

Hmmm... Nie chcę uchodzić za marudera

Chyba będziemy we dwoje za takich uchodzić, patrząc na ilość wpisów merytoryczno-marudzących. 

Co do pay-appek to masz sporo racji. Nic nowego się nie pojawi w shoperze, będą to tylko i wyłącznie łatanie dziur + dodatkowe ficzery wprowadzane małymi krokami (ile czasu temu ktoś sugerował logowanie via fb/g+!? w 2012 roku B|

Nie sądzę aby ew. wersja 6 wniosła coś nowego. Na forum też falami się ktoś pojawia, jednak jak chce "dobrze" i komunikacja nabiera dobrego kierunku - to gdzieś się to urywa na ich poziomie.

 

pozdrawiam Cię "Maruderze"!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znowu powracam do tego tematu.

Ostatnio miałem przyjemność i to dosłownie przyjemność robienia zakupów w sklepie na platformie Shoplo. Chodzi mi o sam proces finalizowania zakupu w porównaniu do Shopera. Po pierwsze wygląda to jakoś bardziej schludniej i profesjonalniej. Do tego wszystkie dane wprowadzamy w jednym oknie. Kolejna rzecz, która mi się o wiele bardziej podoba w Shoplo to integracja z systemami płatności np. PayU. Wybór sposobu płatności, rodzaju karty, czy też naszego banku możemy dokonać bezpośrednio na stronie zakupowej.

Kolejna sprawa to przekierowanie na stron płatności. W Shoperze jak pewnie każdy wie wygląda to dość opornie. Zostajemy przekierowani na kolejną (już 10-tą chyba :D) stronę, na której jest komunikat z potwierdzeniem. Oczywiście możemy treść dowolnie zmienić i do tego przycisk "zapłać". Możemy kliknąć ręcznie, albo czekać na automatyczne przekierowanie.

Okej niby dzieje się to automatycznie, a jednak trwa kilka sekund i nie wiadomo co zrobić? Czekać czy może kliknąć. Niby banał, ale jednak jak na dzisiejsze czasy rozwiązanie bardzo toporne.

Natomiast w Shoplo, pojawia się zgrabne, a jednak duże i czytelne kółeczko (sygnalizujące od razu, że coś się dzieje). I przejrzysty i również czytelny krótki komunikat, że zaraz zostaniemy przekierowani na stronę płatności.

I w takim wypadku klient od razu wie, co go czeka, co się dzieje i co zaraz nastąpi. W przypadku Shopera klient może zgłupieć bo nie wie co zaraz będzie i co ma zrobić. Może szczegół, ale dla mnie bardzo istotny i ważny.

Więc teraz pytanie czy ktoś z obsługi Shopera w ogóle to widzi, czyta i analizuje, że może rzeczywiście pod tym względem wygląda to bardzo słabo. Fajnie by było jakby ktoś się tym zainteresował i przy Waszym poparciu, żeby nastąpiły jakieś poprawki bo aż to odstrasza. A chyba, każdy chce, żeby klienci wracali do nas z przyjemnością...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podbijam pytanie.

Czy planujecie wdrożyć możliwość zakupu przez klienta tylko dla niezarejestrowanych. Dokładniej chodzi o to, aby zminimalizować ilość kroków jaką klient musi przejść zanim dokona zakupu.

Chciałbym, abym mógł sobie coś takiego wybrać i wyeliminować tym samym 1 krok do zakupu. Z tego co widzę w moim sklepie, klienci w ogóle nie zakładają kont podczas zakupu. Więc dla mnie to jest zbędne. Fajnie by było gdyby pominąć ten etap i klient mógł od razu wpisać swoje dane do wysyłki i już.

Czekam na poparcie od innych użytkowników. A także zainteresowanie się tematem ze strony Shopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maddalena_com_pl przepraszamy, że musiałeś czekać na odpowiedź.

 

Planujemy sukcesywnie wprowadzać zmiany w sposobie realizacji zamówień, zmiany powinny być widoczne w ciągu 2018 roku.

Pamiętaj, iż gdy Klient aktywuje Płatności Shoper to również ma możliwość wyboru kart i banku już na stronie z wyborem metody dostawy.

Całokształt twoich uwag została przekazana do działu IT. Nie posiadam informacji, czy zmiany zostaną wprowadzone ściśle wobec twoich oczekiwań, jednak potwierdzam, iż monitorujemy uwagi Klientów w tym aspekcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję w końcu za zainteresowanie tematem.

Co do płatności Shopera to nie oszukujmy się nie są one rozpoznawalne przez klientów. Dlatego sam wybrałem najpierw Przelewy24, ale szybko przesiadłem się na PayU. Więc fajnie by było, aby niezależnie od dostawcy płatności można było by wybrać to na jednej karcie. Shoplo, AtomStore czy nawet chyba Ebexo mają to od dawna.

Co do wyłączenia możliwości wyłączenia całkowitego opcji rejestracji i logowania się na rzecz po prostu jednej karty gdzie klient wypełnia wszystkie dane i kupuje. Myślę, że będzie to fajna funkcja i przydatna dla większości właścicieli sklepów.

 

Pozdrawiam i czekam na dalsze kroki z waszej strony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.