Jump to content
Sign in to follow this  
Pawel1234

Rozwiązanie podstawowych problemów z promocjami

Recommended Posts

Witam,

Z tego co już widziałem, ktoś sugerował rozwiązanie tego problemu lecz nic z tego nie wyszło.

Mianowicie, przy tworzeniu promocji dla produktu z wariantami co by się nie działo, promocja bierze

1) Cenę podstawową produktu

2) Jest na stałe zapisana w złotówkach zamiast możliwości zrobienia jej w procentach

Teraz ja, który ma produkt w promocji 20% a warianty różnią się cenami nie jestem w stanie normalnie zakomunikować tego klientowi gdyż cena podstawowa jest najtańszym wariantem. Możliwość edycji ceny promocyjnej poszczególnych wariantów kończy się na tym, że jedna cena jest napisana normalnie a tuż obok ta sama cena jest wyświetlona jako przekreślona jako niby przed promocją. Jest to jedna z najbardziej irytujących kwestii mnie w całym Shoperze.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 miesięcy później nie zmieniło się w tym temacie nic. Chyba jak nie napiszę gotowego rozwiązania tego "problemu" (standard w innych oprogramowaniach) to się tego nigdy nie doczekamy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staram się ustalić, co dzieje się w tym temacie; gdy tylko uzyskam konkretne informacje, przekażę je w tym wątku.

Niestety nie znamy jeszcze dokładnego terminu rozpoczęcia prac nad promocjami w wariantach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.