Jump to content
fantel

rabat widoczny po zalogowaniu

Recommended Posts

witam. mam grupę klientów którzy mają przydzielony rabat na wszystkie produkty. czy można ustawić zrobić aby po zalogowaniu klienci widzieli "swoją" cenę a nie dopiero po wrzuceniu do koszyka ??

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co w przypadku kiedy klient zamawia 20 pozycji w różnych ilościach (np, kabelki po 100 szt. w różnych kolorach - cena groszowa) - kto ma czas żeby na zewnętrznym dokumencie bawić się w wyliczanie poprawnych cen?
np.
1 szt. produktu X za 696,41 zł brutto
1 szt. produktu Y za 920,27 zł brutto
44 szt. produktu Z za 1,46 zł brutto

Mam zmusić klienta, żeby wziął sobie kalkulatorek do ręki i ręcznie policzył, za ile właściwie kupił każdą z pozycji, po uwzględnieniu procentu rabatu na sam koniec? No przecież to chyba nie tak ma działać. Jak ktoś zamyka koszyk jedną pozycją, to jest mu wszystko jedno, ale nie przy zamówieniach na 20 pozycji w różnych ilościach... 

Dodatkowo dlaczego wartości liczone są od cen brutto? Czy nie można wprowadzić możliwości wyboru "od brutto / od netto"?  Przy handlu z przedsiębiorcami, akurat ta specyficzna grupa kontrahentów nie jest zainteresowana ceną brutto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za Wasze uwagi - zapewniam, że przekażę je do działu rozwoju. Podam także adresy Waszych sklepów, ponieważ w razie wątpliwości lub potrzeby pomocy w testach, dział rozwoju będzie się z Wami kontaktował bezpośrednio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem pojawia mi się w tym wypadku przy wyborze form dostawy. Moi klienci przy 2 poziomie cenowym (hurtownicy) mają tak samo niskie koszty dostawy jak detaliści. Czy da się to zmienić? 

Np. Hurtownicy płacą zawsze 15zł za wysyłkę, a detaliści mają darmową od 150zł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poziomy cenowe są "protezą". Częściowo użyteczną, ale jednak.
Nie każdego klienta hurtowego traktujemy tak samo - jedni to tzw. "czasowstrzymywacze", gdzie będą starannie przeszukiwać rynek pod kątem oferty na dwa produkty do dalszej odsprzedaży, inni kupują bez wahania większe ilości, bo oferuję pewną dostępność i rozsądne warunki handlowe (termin płatności, dostawę itp).
Więc dwa poziomy cen to niestety mało :( Po stokroć wolę oferować rabat od cen "detalicznych", który klient powinien widzieć przed koszykiem - bo poziomów rabatowych mogę mieć nieskończenie wiele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.