Jump to content

Recommended Posts

Dzień dobry,

Prowadziłem działalność gospodarczą, zamknąłem ją we wrześniu 2017 r. Zmieniłem konto resellerskie w Shoper z firmowego na indywidualne. W ostatnim czasie zdobyłem kolejnego klienta i wszystko ok, prowizja naliczana jest poprawnie. Zebrało się już kilkaset zł, a jak chciałem je wypłacić pojawił się problem.

Nie mogę wystawić faktury, bo nie mam działalności gospodarczej i nie planuje jej ponownie zakładać. Nie mogę też wystawić faktury jako osoba prywatna zgodnie z tymi nowymi przepisami, bo nie minęło 60 miesięcy od zakończenia działalności. Kontaktowałem się w tej sprawie z BOK Shoper. Nie ma rozwiązania. Była sugestia, że mogę dokonać cesji na jakąś zaprzyjaźnioną firmę. Takie rozwiązanie odpada. Może istnieje inne rozwiązanie? A co w przypadku, jak będzie grudzień i będę miał obowiązek wystawienia faktury, bo przekroczyłem kwotę 500 zł?

Proponuję umożliwić w takich przypadkach jak mój ponownie podpisywania umowy zlecenia na wypłatę prowizji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne forum, polecam, bardzo przydatne. Sprawę sam sobie rozwiązałem. A można było odpowiedzieć chociaż "nie ma takiej opcji", "nie wiem ale się dowiem". 

Pozdro. Post do usunięcia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.