Jump to content

Recommended Posts

      Witam, 

zauważyłem błąd który pojawia się przy połączeniu dwóch zamówień (np.od jednego klienta):

Przykład:

- w danym momencie na pulpicie shopera mamy wartość sprzedaży z danego dnia lub  / 7 dni / ostatnich 30dni (możemy też wygenerować podsumowanie w Raporty/Sprzedaż/Zamówienia)                     .......wartość = 1000 zł ,   którą generują 2 zamówienia z dnia dzisiejszego po 500 zł każde.
- w przypadku połączenia tych dwóch zamówień, zostają one z automatu usunięte, a powstaje nowe zamówienie o nowym numerze na kwotę 1000zł - to jest ok,
- niestety raport sprzedaży na pulpicie z dnia pokazuje już na liczniku wartość zamówień na 2000 zł ponieważ zamówienie które powstało z połączonych potraktował jako NOWE.

Uważam to za ważny błąd do usunięcia w trybie PILNYM ponieważ w przypadku połączenia kilku zamówień w danym dniu, każdy raport będzie zafałszowany.
Nie wspomnę jak wiarygodny będzie raport roczny..

Piotr
sklep internetowy www.fabrykazapachu.pl
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.