Jump to content
extrakominki

Wiadomości e-mail - dodatkowy znacznik

Recommended Posts

Dzień dobry,

W zamówieniu jest możliwe do wykorzystania pole tekstowe notes_pub. Nie zauważyłem, żeby była możliwość jej wykorzystania w wiadomościach e-mail, np. dla wiadomości zmiany statusu zamówienia. Oczywiście jest pole notes, ale jest to pole nieedytowalne i możliwość jego zapisu jest tylko przy składaniu zamówienia przez klienta.

Czy jest możliwość dodania znacznik notes_pub to listy możliwych do wykorzystania w emaila do klientów sklepu: wiadomości-zmiana statusu zamówienia?

Pozdrawiam,

Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przykład zastosowania:

Zamówienie jest w systemie w trakcie realizacji.

Potrzebuję przekazać klientowi informację np. o godzinach doręczenia przesyłki, teraz robię to wysyłając maila z mojego systemu pocztowego, ale mógłbym to zrobić tak:

Wpisuję w notes_pub informację "Przewidywane godziny dostawy 12:00-14:00"

i wysyłam jako (zmiana statusu zamówienia) wiadomość z systemu shoper np. "Informacja o dostawie"

 

Gdzie jest wykorzystywana ta zmienna notes_pub? Gdzieś jest widoczna przy zamówieniu? Klient ma jej podgląd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

podbijam temat, również przydałaby się nam funkcja wykorzystania uwag publicznych do wiadomości email, potrzebne do wysyłania linka do faktury po zmianie statusu

czy jest jakiś znacznik którym w wiadomości email możemy odnieść się do tego pola?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyjęliśmy do analizy Wasze sugestie, aby taki znacznik dodać do wykorzystania w wiadomościach mailowych. 

Obecnie funkcjonujący znacznik {notes} to notatka klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

Uprzejmie przypominam się w sprawie dodania dodatkowego znacznika w wiadomościach e-mail, {notes_pub}

{notes} to informacja nieedytowalna dodana tylko przez klienta w chwili tworzenia zamówienia. Nam zależy na możliwości wykorzystania pola edytowalnego, będziemy mogli wtedy komunikować się z klientem w bardzo uproszczony/wygodny sposób.

Pozdrawiam,

Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.