Jump to content
Karvan

Obsługa klienta

Recommended Posts

Dzień dobry, 

chciałbym tylko powiedzieć, że Państwa podejście do klienta "250 zł za każdą drobną zmianę" , zachłanność na pieniądze, wątpliwej jakości lub nie działające aplikacje spowodowały, że na pewno nie będą z Państwem kontynuować współpracy.

Czarę goryczy przelało to, że aplikacje do integracji, które nie będą działać przez dwa tygodnie z winy hurtowni nie mogły zostać zamrożone na ten czas. 

Moja propozycja: dbajcie o zachowanie klienta, a nie tylko jego pozyskanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.