Jump to content

Recommended Posts

Nasze grupy klientów posiadają hierarchię decyzyjną:

pracownik Nowak Jan należący do grupy X kompletuje w sklepie produkty na zamówienie dodając je do koszyka - tutaj się kończą jego uprawnienia. Klika np. "Dalej" i e-mail z linkiem do koszyka zostaje wysłany  do wskazanego innego klienta -  przełożonego, osoby decyzyjnej - która ma uprawnienia do finalizacji zamówienia. Wskazania osoby przełożonej dokonywało by się w konfiguracji klienta Nowaka.

Klika w link, sprawdza koszyk, ewentualnie modyfikuje jego zawartość i zatwierdza.

Drodzy forumowicze co myślicie na temat takiego rozwiązania?

A Dział Rozwoju, co o tym sądzi? :)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że jest to dość specyficzne rozwiązanie i prędzej stawiałabym na indywidualne wdrożenie, ale "kto pyta, nie błądzi", dlatego też przedstawię Twoją propozycję i przeanalizujemy ją m.in. pod kątem zapotrzebowania. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączam do pytania - jest to dość istotne zagadnienie, kolejne z pytań o dostosowanie Waszego produktu do sprzedaży B2B.

Dla przypomnienia lista rzeczy, które są dość przydatne przy obsłudze B2B, kolejność problemów nie jest specjalnie istotna
1. Ceny po rabacie widoczne od razu (nikt nie chce przeliczać upustu dla każdej z pozycji przy 10 pozycjach po 5, 7 czy 11 sztuk każda)
2. Posługiwanie się cenami netto w podsumowaniu koszyka (firmy preferują jednak ceny netto, co nie znaczy, że cena brutto ma zniknąć - dopisanie kolumny netto i w podsumowaniu linijki z sumą netto jest dość eleganckim rozwiązaniem)
3. Hierarchiczne kosze - jak p. Błaszczak zauważył, niektórzy pracownicy mają jedynie "chęć zakupu", zaś decyzja zapada przy innym biurku. Najczęściej osoba decyzyjna taka nie jest zainteresowana poznawaniem problemów biura, bo nie ma na to czasu, nie jest w każdym oddziale i technicznie nie ogarnie wszystkich korpoludków, tylko wg jakiegoś klucza zatwierdza lub odrzuca propozycję zakupu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wygląda progres analiz?
Z punktu widzenia B2B są to sprawy dość ważne, a jeśli nie macie ochoty się w to bawić, to nie trzeba się tego bać, i powiedzieć wprost - nie chcemy wprowadzać zmian.
My jako klient po prostu zmienimy platformę na słuchającą płatnika i wszystkie trzy strony będą zadowolone - wy -> bo nie będzie marudzenia, ja -> bo nie będę czekał na cud, nowy dostawca usługi -> bo zdobędzie klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiliśmy coś prostego do zapisywania koszyków dla Klientów wraz z kuponami rabatowymi (niestety nie działa dla produktów typu zestaw).

Problem był taki jak opisujecie - ktoś niedecyzyjny tworzył koszyk/ofertę a dopiero ktoś inny musiał to zaakecptować. Wiązło się to z dodatkowymi dodawaniem po kolei produktów lub wysyłaniem ręcznie oferty mailowo. Przykładowy link https://link.beerservice.pl/5ynj5 (z wykorzystaniem jeszcze naszego skracacza).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam cierpliwość. Mam też czas, żeby punktować to, co działa nie tak jak powinno.
Który klient ma ochotę pobawić się w "ile to właściwie kosztuje" przy czymś takim:
Ilość moich klientów, chętnych na kalkulatorowe igraszki: 0 (słownie: ZERO)

koszyk.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powstała aplikacja z rozwiązaniem zapisu koszyka: 

Moduł Zapisz Koszyk
Dzięki naszej aplikacji możesz zwiększyć możliwości swojego sklepu zarówno od strony użytkownika końcowego, jak i administratora. Klienci mogą w łatwy sposób promować Twój sklep i konkretne produkty swoim znajomym. Możesz również używać interfejsu zapisu koszyka jako uzupełnienia wysyłanych ofert. Wystarczy, że wkleisz link wygenerowany przez naszą aplikację, a klient po kliknięciu znajdzie się od razu w koszyku sklepu z produktami wybranymi przez Ciebie i zaledwie kilka klików do potwierdzenia zamówienia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.