Jump to content
Sign in to follow this  
Joanna Worona

Wprowadzenie do email marketingu oraz meta tagi

Recommended Posts

Zapraszamy wszystkich na nowe szkolenia, już za moment startujemy z tematami:

1. Wprowadzenie do email marketingu

Ze szkolenia dowiesz się między innymi:

- jak skutecznie budować bazę mailingową i jak wykorzystywać ją w zwiększaniu sprzedaży

- jakie pojęcia związane z email marketingiem warto znać

- czy dobrze korzystać z zewnętrznych baz maili

- dowiesz się, jak stworzyć skutecznego maila

- poznasz też praktyczne przykłady z różnych branż i nauczysz się podstaw narzędzia Freshmail.

Webinar potrwa półtorej godziny i poprowadzi go Rafał Horoszko z działu Customer Success.


? Dostępne są dwa terminy: najbliższy czwartek, 23 maja o godz. 10:00 oraz wtorek, 28 maja o 16:30.

 

 

2. Meta tagi, czyli jak dobrze pokazać się w wyszukiwarce

Ze szkolenia dowiesz się między innymi:

- czym jest tajemnicza zakładka Pozycjonowanie w sklepie Shoper 

- czym są meta tagi, czyli jak się dobrze pokazać w Google

- jak je poprawnie wprowadzić do sklepu

- jak i dlaczego warto tworzyć przyjazne adresy URL.

Webinar potrwa półtorej godziny i poprowadzi go Piotr Paciorek z działu Customer Success.

?Dostępne są dwa terminy: piątek, 24 maja o godz. 10:00 oraz środa, 29 maja o 16:30.

Serdecznie zapraszamy wszystkich - zapisy na stronie Uniwersytetu Shoper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.