KamilK 2 Report post Posted October 30, 2019 Opcja zakupu z logowaniem przez facebooka powinna wykluczać źródło refferal jako facebook lub logowanie powinno odbywać się w nowym oknie, żeby nie przekazywać źródła refferal z facebooka. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KamilK 2 Report post Posted October 30, 2019 Swoją drogą ma ktoś jakieś poboczne rozwiązanie jak można tymczasowo ukryć źródło refferal zanim shoper wdroży to z pozoru proste rozwiązanie za 2 lata? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Artur Długosz 0 Report post Posted April 24, 2020 Strona wejścia: /pl/reg?social=1 Ścieżka odesłania: /v5.0/dialog/oauth/read/ Pełna strona odsyłająca: facebook.com/v5.0/dialog/oauth/read/ Ścieżka bezpośrednia strony docelowej: nazwasklepu.pl/pl/reg?social=1 Na liście wykluczeń witryn odsyłających mam bramki płatności i "v5.0" jednak nie działa takie rozwiązanie. Można wejść w Konwersje -> Ścieżki wielokanałowe -> Najważniejsze ścieżki konwersji, dodatkowy wymiar: Ścieżka URL Strony docelowej Filtr: Ścieżka URL Strony docelowej zawiera social Widać wtedy prawdziwe źródła wejść. Zastanawiam się jak to przenieść do raportów Pozyskiwanie, Search Console lub Raporty Niestandardowe, żeby np. wiedzieć po jakim haśle w wyszukiwarce znalazł nas klient. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Artur Długosz 0 Report post Posted April 24, 2020 Lub: Pozyskiwanie -> Sieci społecznościowe -> Konwersje Wymiar: Ścieżki grupy kanałów ścieżek wielokanałowych Quote Share this post Link to post Share on other sites