Jump to content
KamilK

Facebook login w koszyku zaburza statystyki

Recommended Posts

Opcja zakupu z logowaniem przez facebooka powinna wykluczać źródło refferal jako facebook lub logowanie powinno odbywać się w nowym oknie, żeby nie przekazywać źródła refferal z facebooka.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swoją drogą ma ktoś jakieś poboczne rozwiązanie jak można tymczasowo ukryć źródło refferal zanim shoper wdroży to z pozoru proste rozwiązanie za 2 lata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strona wejścia:   /pl/reg?social=1
Ścieżka odesłania:   
/v5.0/dialog/oauth/read/
Pełna strona odsyłająca:   facebook.com/v5.0/dialog/oauth/read/
Ścieżka bezpośrednia strony docelowej:   nazwasklepu.pl/pl/reg?social=1

Na liście wykluczeń witryn odsyłających mam bramki płatności i "v5.0" jednak nie działa takie rozwiązanie.

Można wejść w
Konwersje -> Ścieżki wielokanałowe -> Najważniejsze ścieżki konwersji,
dodatkowy wymiar: Ścieżka URL Strony docelowej
Filtr: Ścieżka URL Strony docelowej zawiera social

Widać wtedy prawdziwe źródła wejść. Zastanawiam się jak to przenieść do raportów Pozyskiwanie, Search Console lub Raporty Niestandardowe, żeby np. wiedzieć po jakim haśle w wyszukiwarce znalazł nas klient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.