Fabryka zapachu 1 Report post Posted April 29, 2020 (edited) Status zamówienia powodujący zwrot produktów do magazynu ! BRAK Dlaczego takie standardowe statusy jak "anulowane", "zwrot" nie powodują automatycznego powrotu produktów na magazyn ? Tylko Usunięcie zamówienia powoduje zwrot towaru do magazynu, co pozbawia nas historii zamówień a przede wszystkim możliwości powrotu do takiego zamówienia. Prosty przykład: Klient składa zamówienie z płatnością online. Z jakiegoś powodu przelew nie dochodzi do skutku i obsługa sklepu po kilku dniach odrzuca takie zamówienie aby mieć "porządek" na listach zamówień. Oczywiście zmiana statusu na "odrzucone", "anulowane", "jakikolwiek inny status" archiwizuje zamówienie lecz towar dalej pozostaje w koszyku tego zamówienia obciążając magazyn. Po czasie chcąc mieć prawdziwe stany magazynowe obsługa sklepu usuwa takie zamówienie gdyż tylko ta czynność powoduje powrót towaru na stan magazynowy. Dzwoni klient, twierdząc że jednak opłacił zamówienie i w tym momencie mamy sytuację patową. Nie ma do czego wrócić bo zamówienia już nie ma. Powyżej przedstawiona dziura w funkcjonalności sklepu została zgłoszona w kwietniu 2012 roku: Pomimo 100% poparcia sugestia została zamknięta w Maju 2017 roku co delikatnie mówiąc uważam za dziwne podejście. Minęło 8 lat ! Czy to aż tak wielki problem ? Większość powstających poprawek/udogodnień wprowadza się w postaci płatnych aplikacji a tak ważnego tematu nikt nie podejmuje. Okey, prosze wprowadzić taką apkę nawet za stówke rocznie. Kupię dla porządku w magazynie. Używam platformy Shoper od 2016 roku i często w firmie zastanawiamy się nad priorytetami osób decyzyjnych platformy Shoper. Edited April 29, 2020 by Fabryka zapachu Quote Share this post Link to post Share on other sites